Curând, iubire, curând
Încet, am mers spre camera lui Harry. Dar speram să am noroc, pentru că mintea îmi era plină de întrebări; oare ea era încă în dormitor? Oare o să-i văd pe amândoi dezbrăcați? Oftând, mi-am oprit amalganul de întrebări, dar am decis că totuși aveam nevoie de haine. Așa că, am bătut în ușă, așteptând un răspuns.
Dar nu am primit niciun afurisit de semn.
Încruntându-mă, am bătut la ușă din nou. „Harry?" L-am strigat, dar din nou nu am primit niciun răspuns. Am pus mâna pe clanță, deschizând ușa încet. Ochii mi s-au mărit considerabil, dar am găsit patul gol. Imediat, am deschis-o în totalitate și m-am uitat în jur, dar nu am văzut nicio urmă de viață în dormitorul său. M-am îndreptat spre dulap și am luat câteva haine.
Coborând scările, nu auzeam nimic, doar câteva lătraturi. El gătea. Dar imediat când am coborât scările, am realizat că nu era niciun câine. Probabil i-a scos afară.
Odată ajunsă în bucătărie, mirosul ouălor mi-a pătruns în aria olfactivă, iar gura mi s-a umezit când am văzut ouăle prăjite ușor. Chiar atunci, am observat un bilețel în colț.
Fayla,
Te rog continuă cu gătitul. Nu-mi place mâncarea arsă.
Te-am auzit mergând pe scări, așa că m-am decis să ies cu câinii.
Harry, x.
Oftând, am apucat două farfurii care se aflau, de asemenea, în colț, înainte de a întoarce ouăle pentru a fi prăjite pe ambele părți, realizând că Harry a bătut ouăle. Dar am decis să-i întorc răul pe care mi l-a făcut trădându-mă. Astfel, am tăiat ouăle în două părți, rânjind. Am scos prima parte, dar pe cealaltă am lăsat-o în continuare în tigaie. Odată ce s-a făcut, le-am pus pe amândouă în farfurii și m-am uitat la ceas, văzând că a durat doar 3 minute să pregătesc totul.
Ar trebui?
Gândul imediat mi s-a strecurat în minte, înainte de a îngheța și a fugi în colț, uitându-mă pe fereastră, văzând pădurea și drumurile moarte. Niciun Harry prin preajmă.
Ar trebui?
Mi-am trecut mâinile prin păr, ar fi inteligent? Amintirea întâmplării de ieri m-a făcut să realizez că nu am altă opțiune decât să stau aici. Nu puteam să fug, fiindcă oricum nu știam drumul corect.
Curând, un lătrat ascuțit s-a auzit lângă mine și m-am întors, văzând ambii câini alergând spre mine, făcându-mă să tremur. Dar ei imediat și-au împins capul în pantalonii mei de training - care îmi acopereau picioarele, și au rămas așa. Dar eram prea speriată, așa că imediat m-am urcat pe colțul mesei, aducându-mi picioarele la piept.
Chiar atunci, am auzit pași și mi-am ridicat privirea, văzându-l pe Harry privindu-mă cu o sprânceană ridicată, în timp ce și-a dat jos eșarfa. Dar doar văzându-l, furia a început să-mi mocnească prin corp, așa că mi-am ferit privirea.
„Bustler, Jack." Harry i-a chemat, iar câinii imediat și-au întors capetele spre el. Numele lor. „Paturi." Le-a spus și au plecat cu coada între picioare și cu urechile în jos.
„Mi-ai văzut nota, observ?" Harry a întrebat, în timp ce și-a așezat jacheta înapoi pe spătarul scaunului, în timp ce am sărit pe podea, apucând farfuriile, dându-i surpriza lui Harry, înainte de a mă așeza pe scaunul pe care am stat și ieri.
„Nu foarte vorbăreață astăzi?" Harry a întrebat pe un ton supărat, înainte de a se așeza și a apuca furculița și cuțitul pe care i le-am lăsat. Și am așteptat intens, curioasă, în timp ce și-a tăiat oul în bucăți, înainte de a-şi introduce una în gură. Imediat m-am uitat în jos, știind că va urma să mă privească și deja am putut simți tensiunea din aer, colțul buzelor mele ridicându-se într-un zâmbet.
CITEȘTI
Take My Body Downtown (Mature/Punk Harry) (tradusă)
FanfictionEl a fost întunericul care mi-a stins lumina, Lucifer, care a dat foc corpului meu... El a fost bărbatul cu puterea la picioare, de care m-am ciocnit... El m-a capturat cu ochii săi, făcându-mă să mă predau lui fără nicio obiecţie... Şi după toată l...