Mutluluk

898 93 5
                                    

Notta ne yazdığı bana merak uyandırmıstı. Notta "Saat 12.00'da lokantada gelir misin?" Ben mi? Çok ilginç beni yemeğe mi davet ediyor şimdi? Gitmeden ayıp olur değil mi? Gitsem de utancımdan konusamazdım. Biraz heyecan normaldir her halde. İlk yemeğim olacak. Ve ben daha buna hazır değilim. Ne diyorum ya ben bu yaşıma geldim hâlâ biriyle yemeğe çıkmadım. Ne kadar ilginç değil mi? Her insanın kusurları vardır. Şimdi ne alaka bilmiyorum ama her neyse  bunu biliyorum ki aşkı ilan değil normal bir yemek yiyeceğiz. Hatta belkide beni umursamıyordur. Belki de güzel birsey içindir de iyi şey ne olabilir ki? Üstüme güzel kıyafetler alsam iyi olur sanırım. Kendime bir kaç tane elbise aldım en beğendiğim pembe kıyafetti. Onu giymeyi pek istemiyorum ama Betül modayı çok önemser.  Kıyafeti giyip Çağatay'in dediği lokantaya gitmek için kağıdı yanıma aldim. Yola çıkalı bir buçuk saat olmuştu. Lokantada vardığımda gözüm Çağatay'in aradı. Bir baktım herkes toplanmış demekki toplu yemekmiş. Ne kadar romantik olmasada beni de davet etmişti. Betül, Burak ve Çağatay masada oturuyorlardı. Yanlarına gittim.

Ben- Merhaba...
Çağatay- Hoşgeldin Çağla. Bizde seni bekliyorduk.
Ben- İşte geldim. Oturup yemeğe başlayabiliriz.
Çağatay- Peki afiyet olsun...

Bu özgüven nerden geliyordu bilmiyorum ama çok iyi. Kendimi ezdirmemeliyim. Yemeği yedikten sonra biraz dolaştık. Eve giderken Çağatay ve burak bizi okula bıraktı.

Ben- Teşekkürler Çağatay!
Çağatay- Rica ederim.

Onlar gittikten sonra biraz Betül ile sohbet ettik. Biraz sıkıldım. Konuşmak yerine uymayı seçtim. Sabah olunca kalkıp biraz kitap okudum. Kitabı bana Çağatay almıştı. Benim için birazda önemi var tabiki. Kitap tam bana göreydi. Benim sevdiğim kitabı nereden biliyordu acaba? Merak etmek herkesin hakkı. Dinlenir dinlenmez kitaba Devam ettim. Kitap 400 sayfalıktı. Ama buna değer kitap gayet iyiydi. Ücreti kaç acaba umarım fazla değildir arkasındaki ücretine baktım gözüm büyüdü "Yuh!" Bu kadar fazla değil mi? Kitap 90 TL. Çağatay bu kitabı benim için 90 TL'YE aldığına göre bişey hissediyor olabilir mi acaba? Fazla sacmalamayayim. Belkide hediye olarak almıştır. Ama doğum günüme daha çok var. Her neyse belki de arkadaş olarak almıştır. Kitabı çok beğendim. Kitabın sonunda bir not vardı. Not belki arasında kalmıştı ama öyle bişey olmazdı. Kitaplara not koymak, yemeğe davet etmek bu neyin işaretiydi?

NOT:Haftaya cuma tatile çıkacağız. O yüzden yeni bölümler fazla gelmeye bilir.Tesekkurler.

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin