Büyük Utanç

810 83 10
                                    

İçeri giren Yaren'di. Şaşkın ve kızgın bir şekilde bana bakıyordu. "Yaren sakın yanlış anlama sadece..." sözümü bitirmeden "Sus Çağla senin peşini bırakmayacagım seni öldüreceğim!" dedi. Bende hemen dışarı çıkıp Yaren'i durdurdum. Benimle alıp veremediğin ne Yaren!?" dedim. Yaren pis bir bakış attı. Çağatay dedi. Ona kızgınca bakarak "Sana Çağatay'ı sevmedigimi söylemiştim Yaren! Sadece korkmuştum o yüzden yanına gittim bu kadar abartma!" dedim ve Yaren kolumu tuttu. "Bana yalan söyleme çağla ondan hoşlanıyosun değil mi?" dedi. O sırada zil çaldı. Sınıfa girdik. Yaren tahtaya çıkıp herkesin dikkatini kendine vermesini söyledi. Herkes Yaren'e şaşkınca bakıyordu. Bağırarak "Çağla Çağatay'ı seviyo!!" diye bağırdı. Birden kalkarak yok öyle birşey dedim. Herkes "ooo" diyerek gülüyordu. Sınıftan koşarak çıktım. Betül ve Çağatay peşimden geliyordu. Çağatay durup Yaren'in yanına gitti. Boğazını sıktı. "Bırak Çağatay canımı acıtıyosun" dedi. Ve yerine geri oturdu. Çağatay koşarak odama girdi. Çağatay Betül'e "Biraz bizi yanlız bırakır mısın?" dedi. Betül olumlu şekilde kafasını salladı. Çağatay içeri girip yanıma oturdu. Bana baktı. "Çağatay gider misin?" bana kızgın şekilde baktı. Sonra yüzü yumuşadı. "Doğru mu?"dedi. Ona şaşkın şekilde baktım. Gözümü kaçırarak "Hayır nerden çıktı?" Çağatay "Peki sen Yaren'in dediklerini umursama. O hep öyledir." dedi. Ona baktım "O seni seviyo haberin yok mu?" dedim kızgınca. Çagatay bana baktı. "O kötü biri onunla mutlu olamam" dedi. Sonra yatagıma uzandım. "Peki bu kadar hikaye yeter odamdan çıkar mısın? Uyumam gerek." dedim. Çağatay kapıyı açıp "Üzülme o kötü biri her zaman öyledir. İyi uykular" dedi ve çıktı. O sırada içeri Betül girdi. Yanıma geldi. Çağla iyi misin aşkitom? Dedi. "Bilmiyorum Betül" dedim. Yanıma oturdu. "Peki o zaman biraz dolaşmaya ne dersin?" dedi. Yataktan kalkıp Betül'e baktım. Gülümsedim "Hayır" diyerek yatağımın içine girdim. Betül kendi yatağına gidip yattı. "O zaman yarın söz ver gidicez?" dedi. Betül'e umursamazca baktım, "Hıı gideriz" dedim. Yattım uyudum. Sabah olunca sınıfa gittim. Bi kız yanıma geldi. "Çagatay'a âşık mı oldun sen ya?" dedi. Kıza kızgınca bakarak. "Çeneni kapa" dedim. "Kapamazsam ne olur?" Dedi.
Hiç birşey demeden kızın saçını hızlıca çektim. Kız bağırdı. "İşte bu olur" dedim. Kız morardı. Yerine geçti. Betül gelip kıza baktı. Kıza "Sen hayırdır?" dedi. Kızın kolunu cimirdi. Kız yine bağırdı. Betül yanıma geldi. "Döverim ben onu kanka sen takma kafana" dedi. Ders'e başladık. Ders olduğu gibi bitti. Öğretmen gelmemişti. O yüzden herkes odasına geçti. Biz Betül'le biraz ders çalıştık. Kitabını elime aldım. Yatağıma uzanıp gözlerimi kapadım.

NOT:Okul nedeniyle biraz kısa olabilir. Ama ben sizi kırmamak için yazdım.

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin