Balo

986 84 14
                                    

Uyandığında Betül bütün kıyafetleri toparlamıştı. Her yer kıyafet doluydu. "Betül napıyosun!?" dedim. Bana baktı. "Kıyafet arıyorum" dedi. Ben o işi tamamen unutmuştum. Hemen yerimden kalktım. Betül bana kıyafeti hazırlamış. (Yukarıdaki kıyafet) Betül'e baktım. "Bunlar çok güzelmiş" dedim. Güldü. "Kankan bouşna mı var kızım? Bu gün harika bir gün olucak" dedi. Saat 8'de başlayacaktı. Saat 7'ye kadar makyaj yaptık. Herkes dışardaydı. Mekan harikaydı. Herkes masalara oturdu. Şarkı romantikti. Biz Betül'le yanlız kalmıştık. Burak Betül'ün yanına geldi. Elini uzattı. "Benimle dans eder misiniz?" dedi. Betül gülümsedi. Elini tuttu. Kalktı. Burak elini Betül'ün beline doladı. Betül sanırım aşık. Betül adına çok mutlu oldum. Arkamda Çağatay vardı. Arkamı dönmemle yüz yüze geldik. Elini uzattı. "Benimle dans eder misin güzel bayan" dedi. Evet Çağatay bana bunu dedi. Gülümsedim. Elini tuttum. Dans etmeye başladık. Bana baktı. Gülümsedi. "Çok güzel olmuşsun" dedi. Çağatay'ın halleri bir garip. "Teşekkürler. Sende çok şık olmuşsun" dedim. Gözlerine baktım. Öyle içten gülümsüyordu ki. Betül bana baktı gülümsedi. İçim huzurla dolmuştu. Anlatılmaz yaşanır denecek kadar güzeldi. Şarkı bitince herkes yerine geçiyordu. Çağatay gözlerime bakıyordu. "Çağatay şarkı bitti" dedim. Kendine geldi. Yerine geçti. Ben de Betül'ün yanına oturdum. "Çağla çok güzel dans ettiniz" dedi. Yanaklarım pespembeydi. "Siz kadar olmasa da" dedim. Yaren bizi görmediği için mutluydum. Pastalar dağıtıldı. Sahneye müdür çıktı. Bizi gösterdi. "Betül ve Çağla gelin bakalım buraya" dedi. Biz birbirimize baktık. Sonra sahneye çıktık. Müdür bize şarkı söylememizi söyledi. Betül ile bizim tek düet yaptığımız müzik "Ah kalbim darmaduman" dı. Çağatay bana bakıyordu. Betül söylemeye başladı.
-sözler-
Ah kalbim darma duman,
Senden iz yok hayli zaman.
Duygularım feryat figan,
Bilmem nasıl yapsam.
Hangi kapıyı çalsam.
Bir an sen yanımdasın.
Saçların da tadımdasın,
Sonra işte onunlasın.
Aşk mı bunun adı?
Beni benden aldı!
Kim kime yanık,
Anlat azcık korkmadan.

O kadar güzel söylemiştik ki herkes bize bakıyordu. Şarkı bitince aşağı indik. Yerimize oturduk. Müdür sahneye çıktı.
"Teşekkürler arkadaşlar. Bu günü sizinle geçirmek çok güzeldi." dedi. Herkes mekandan çıkıyordu. Betül ve bende arabaya binip okula gittik. Odaya girer girmez üstümü değiştirdim. Yatağa uzandım. Betül uyuyakaldı. Telefonuma mesaj geldi. Mesaja baktım. Çağatay'dan gelmiş. Nee!! Çağatay bu aralar bana çok garip davranıyordu bir de üstüne bu mesaj...

NOT: Yeni bölüm 20 vote olunca gelecektir. Oy ve yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim.

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin