Çıldıracağım!

300 30 19
                                    

(Medyadaki fotoğraf= Emre (Arjun Rampal) )

Korkudan elim titriyordu. Çağatay yüzümü kaldırıp bana baktı. Korku dolu gözleriyle baktı.

Çağatay- İyi misin sen?

Hiç birşey demedim... Diyemedim... Elimden gelen hiç birşey yoktu... Sınıfa öğretmen geldi. Şaşkınla bize baktı. Hemen Yaren'i kaldırdı. Bazıları telefonu ile ambulansı aradı. Öğretmen kolumdan tuttu. Ambulans gelince dışarı çıktık. Ambulansa beni de bindirdi. Çağatay ne kadar gelmek istese de öğretmen engel oldu. Çıldıracaktım her halde!

Öğretmen- Neden yaptın sen!?
Ben- Bilerek olmadı...

Desem de pek inanmış değildi, sinirli sinirli nefes alıyordu. O da Çağatay'a bulaşmasaydı. Yaren'den nefret ediyorum. Emre ile kardeş oldukları ne kadar belli. İkisi de aynı pislik. Sinirliydim ama öğretmene belli etmek istemiyordum. Hastaneye geldik. Öğretmen apar topar indi. Ben de arkasından indim. Hastaneye girerken arkamı dönüp baktım. Çağatay bana doğru koşuyordu. Hemen yanına gidip sarıldım. Gözümden akan yaşlar omzunu ıslatıyordu. Geri çekildim. Çağatay yanağımı avucunun içine aldı.

Çağatay- Ağlama, ne olur..

Çağatay'a baktım. Gözü dolmuştu. Sonuçta Çağatay bu.. Ağlatmak pek kolay olmaz.. Ama o benim ağlamama dayanamamıştı bile.. Geri çekildim. Hastaneye doğru yürüdüm. Arkamdan geldi. Öğretmen endişeli endişeli kapının önünde bekliyordu. Öğretmenin yanına yaklaştım. Gözümden yaşlar aktı. Öğretmen acırmış gibi baktı. Çağatay'ın yanına gittim. Sarıldı bana. Yarım saat sonra doktor çıktı. Yaren'in iyi olduğunu söyledi. Odaya girdim. Yaren bana bakıyordu. Tövbe tövbe ne ara uyandı bu? Odadan çıktım. Lavaboya doğru gidiyordum. Koridordan geçerken biri beni çekti. Oha Emre! Tam bağıracakken ağzımı kapadı. Korkudan kıpırda bile edemedim. Elini ısırdım. Çağatay görmüş olmalı ki koşa koşa yanıma geldi. Beni geri çekti. Emre'nin boğazını sıktı.

Çağatay- Derdin ne senin!? Bu kızdan ne istiyorsun ha!

Ağlayacak gibi oldum. Çağatay Emre'ye yumruk atarken güvenlik görevlileri geldi. İşte şimdi hapı yuttuk. Birden ağlamaya başladım. Çağatay güvenlik görevlisini itip bana sarıldı. Sessizce "Güçlü ol... Ağlamak yok" dedi. Güvenlik görevlisine baktım, Emre'yi kaldırdı. Çağatay geri çekildi. Güvenlik görevlisi "Bir daha olmasın" dedi ve gitti. Emre hastaneden çıktı. Çağatay elini yumruk yapıp sıkıyordu. Elini tuttum. Elini çekti. Çağatay'a baktım.

Ben- Çağatay...

Beni umursamadı bile. Sonra bana döndü.

Çağatay- Sakinleşmem gerek... Sana bağırmaktan korkuyorum.
Ben- Bundan mı korkuyorsun? Peki gidiyorum, sakinleşince gel.
Çağatay- Evet. Çünkü ağlayan birini görmekten nefret ederim.
Ben- Senin hakkında bilmediğim çok şey var..
Çağatay- Normalde romantik biri değilim Çağla. Beni olduğum gibi seven hiç bir kız yoktu. Ve sürekli ağlıyorlardı. Ben de buna sinir oluyordum. Ama sen ağlayınca her şey farklı...
Ben- Çağatay, ben varım. Çünkü ben farklıyım...
Çağatay- Biliyorum... Ama seni kaybetmekten korkuyorum...

Dedi. Telefonum çaldı. Betül arıyordu. Merak etmiş. O yüzden aramış. Telefonu kapatıp cebime koydum. Hava kararınca okula gittik. Çağatay beni bırakıp odasına gitti. Betül odada beni bekliyordu. Yaren hastanede kalacakmış. Odaya girdim. Olanları Betül ile konuştuk. Yan yana uyuya kalmışız. Sabah oldu. Kalkmaya üşendim. Betül'e sarıldım. Geri çekilip telefona baktım. Saat daha 9 olmuştu. Zaten bu gün ders boştu. Gitmeye gerek yok. Tekrar uyudum. Saat 12'de kalktım. Banyoya girip yüzümü yıkadım. Odadan çıktım. Betül'ü uyandırmadım. Yoksa çıldırır. Koridorda gezerken telefonumdan çok güzel gelinliklere bakıyordum. Öylesine yani. Omzumda soğuk bir nefes hissettim. Hemen arkamı döndüm. Çağatay bana baktı, gülümsedi.

Çağatay- Hangisini beğendin?
Ben- Hayır, Öylesine bakıyordum.
Çağatay- Olsun, öğrenebilir miyim?
Ben- Şuan beğendiğim yok... Bunlar çok klasik.

Dedim. Güldü. Yarım saat dolaştık. Sonra Çağatay odaya gitti. Ben de Betül'ün yanına gittim. Uyanmış telefon oynuyordu. Telefonumu bıraktım. Oturup 6 saat boyunca ders çalıştım. Çalışma masasına başımı koyup uyuya kalmışım. Uyandığımda saat saat akşam 8'idi. Telefonuma Çağatay'dan mesaj gelmiş. Hem de 12 tane! Mesajlar yüklenirken yatağıma oturdum. Mesajları okuduktan sonra şok oldum. Yani tam okuma demiyeyim de... Dinledim...

Not= Çok özür dilerim. Uzun zamandır yeni bölüm yazamadım. Tatile çıkmıştım. Yeni bölüm 30 vote. Ayrıca instagram hesabımı takip ederseniz çok mutlu olurum. -Tugba54asan- yazarak bulabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz. Sizi çok seviyorum 💚

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin