Hned co jsem vyslovil jeho jméno, kotě na mě kouklo a zastříhalo svými oušky hnědé barvy. Musel jsem se usmát nad jeho roztomilostí. Dostal jsem nápad. Zvedl jsem se ze země a odešel do mé kuchyně. Vytáhl jsem z lednice mléko a nalil ho do skleničky. Pak jsem vytáhl ze skřínky sušenky a dal je do misky. S tímto jsem se vydal zpět do ložnice. Když jsem prošel dveřmi, Harry chodil po ložnice a zkoumal věci které tu mám .
Věděl jsem, že nikdy nic takového neviděl. Hybridi žijí v zajetí. Zřejmě musel utéct. Tvorové, jako je Harry, si zažijí v laboratoři peklo. Vědci na nich zkoušejí své hloupé nápady. Nevím, čím si prošel, ale vím, že to procházka růžovým sadem rozhodně nebyla.
" Pojď jsem kotě " zasmál jsem se nad svým slovníkem, sedl si na postel, položil misku se sušenkami a skleničku s mlékem na postel. Harry se na mě otočil, přeměřil si mě pohledem a nedůvěřivými kroky se ke mě vydal. Pozoroval jsem ho jak se kě mě přibližuje. Jak mu hnědé kudrlinky trčí do všech stran, ouška stejne barvy má schované mezi vlásky a ocásek má omotaný kolem své nohy. Sedl si ke mě a já mu podal skleničku s mlékem. Opatrně ke mě natáhl ruku a chytl skleničku do svých zmrzlých rukou. Pozoroval jsem ho. Vypadal jako anděl.
Přiložil skleničku ke rtům a vypil ji. Vzal jsem jednu sušenku a podal mu ji. Hned se na ni vrhl ale já rukou škubl aby na ní nedostal. " Ne tak rychle kamaráde, " zasmál jsem se. " nejprve mi řekni, jak ses dostal do parku ". Kotě na mě jen zíralo, pak nafoukl tváře a zalezl pod postel. Povzdychl jsem si. Nenapadlo mě, že kočičí hybrid se bude tolik kočce podobat. Je strašně urážlivý a nenechá si od nikoho říkat co má dělat.
" Pojď jsem, nic po tobě nechci. " protočil jsem očima a kotě okamžitě vylezlo. Sedlo si na postel a nadšeně na mě koukalo. Dokonce už jsem viděl i ouška, která byla do teď schovaná za hustými kadeři. Podal jsem mu misku se sušenkami a on se do ní dravě pustil. Chytl jsem ho za zápěstí když si chtěl narvat další sušenku do pusy. Nebýt mého zákroku, asi by se udusil. " Ne tak rychle," zasmál jsem se " já ti ty sušenky nesním a oni ti neutečou ". Koukal na mě vykulenými očima s nafouknutou pusou, jak se snažil do pusy narvat všechny sušenky. Pustil jsem jeho zápěstí a on v klidu dojedl to, co měl v puse. Nechal jsem ho aby se najedl a zatím jsem mu šel připravit deku a polštář na spaní.
Přešel jsem ke skříni v obýváku a vytáhl z ní deku a polštář, hodil je na gauč a vytáhl povlečení. Sedl si na gauč a začal povlíkat polštář i deku. Když jsem dokončil povlíkání, vzal jsem polštář a několikrát ho načechral. Poté ho položil na konec gauče. Vrátil jsem se zpět do ložnice abych mohl oznámit kotěti, kde bude spát, ale zarazil jsem se hned ve dveří. Harry ležel schoulený do klubíčka na mojí posteli a bezstarostně podřimoval. Byl mi líto to kotě budit, proto jsem vzal deku a přikryl ho. Vypadá to, že dneska budu spát na gauči já.
Ahoj! ^^ další díl na světě doufám, že se vam líbil ^^
Moc děkuju všem, co to čtou :33
- Nell xx
ČTEŠ
KITTEN
FanfictionLouis je mladý muž, žijící sám. Už nějaký čas věděl, že je gay, ale nikdy si nebyl 100% jistý. S jeho přítelkyní mu to už dlouho neklapalo. Cítil se velice sám. To se ale vše změnilo, když potkal Harryho.. Harry je kočičí hybrid. Člověk, s kočičím...