Looking for Harry. 14

2.3K 156 6
                                    

Zastavil jsem se před nemocnicí a začal přemýšlet, kdo by Harryho mohl odvést. Nervozně jsem si prsty prohrábl vlasy a zatahal se za konečky. " Sakra. " zašeptal jsem a přivolal si taxíka, kterým jsem následně dojel domů.

Doma bylo ticho. Co jsem si myslel? Že na mě tady někdo bude čekat? Skopl jsem si boty a vydal se do kuchyně. Třeba Harryho našel jeho stvořitel a vzal si ho k sobě, napadlo mě. Rychle jsem vytáhl notebook a začal vyhledávat všechny různé doktory, kteří vytvářejí hybridy, jako je moje ztracené kotě. Vyjela mi jedna stránka. Stránka odkazující na doktora Wilkinsona. Rozklikl jsem nabízenou stránku a začal číst, co se zde píše. 'Jediný doktor, kteří vytváří různé stvůry, hybridy atd.' Stálo tam. Neváhal jsem, popadl mobil a vytočil číslo, které by mělo patřit tomu doktorovi.

"Dobrý den, tady doktor Wilkinson."
ozvalo se ze sluchátka. Podle hlasu jsem tipoval člověka staršího věku. " Dobrý den, Louis Tomlinson. Jste ten doktor, co vytváří různé.. uh.. hybridy a tak? " chtěl jsem se ujistit. "Ano, jsem. Co potřebujete pane Tomlinsone?"
"Stvořil jste kočičího hybrida jménem Harry?"
" Harry? Oh ano! si vzpomínám. Ano, to jsem stvořil. Vy jste ho našel? "
"No.. ano. Ale za žádnou cenu vám ho nehodlám vrátit. "
" To ani nemusíte, pane Tomlinsone. O Harryho nestojím. Prosím, řekněte mi, proč voláte, nemám času na rozdávání. "
" Nemáte Harryho u sebe? Někdo si ho odvezl po incidentu, který se mi stal. "
" Musím vás zklamat, ale Harryho u sebe nemám. "
" Díky, nashle. " ukončil jsem hovor a vystresovaně si projel rukama obličej. Co teď budu dělat?

POHLED TŘETÍ OSOBY:

Louis je už několik dní a nocí vzhůru, chodí po celém Londýně a hledá Harryho. Bohužel marně. Vylepil po kavárnách a na sloupy lamp už stovky plakátů Hledá se Harry. Nikdo se neozval až do dnešního dne.

LOUIS:

Seděl jsem jako tělo bez duše v obýváku a koukal ven na sychravé počasí. Přemýšlel jsem o tom, kde Harry asi tak může být, jestli mu někdo neublížil nebo jestli dokonce žije. Když v tom mě vyrušilo zvonění mého telefonu. Zvedl jsem s nadějí mobil a stiskl zelené tlačítko. " Halo? " řekl jsem nejistým, roztřeseným hlasem. " Vím kde je Harry. "

Ahoj lidi^
Tak je tady další díl a my se pomalu ale jistě blížíme ke konci příběhu.
Do komentářů mi napište, kde si myslíte že je Harry, nebo popřípadě kdo ho unesl ^
Děkuju vám všem za komentáře, votes a že to vůbec čtete!
Love you all!
Nell

KITTENKde žijí příběhy. Začni objevovat