" M-může.. Ha-Harry d-dostat ml-mlíčko ?" zeptal se Harry. " Jasně Micko " zasmál jsem se, přešel k lednici a vytáhl krabici s mlékem, kterou jsem položil na linku, vytáhl skleničku a mléko do ní nalil. Pak jsem ji přisunul k Harrymu a ten začal rychle z ní pít, jako by mu měl někdo skleničku hned vzít . " Harry ne tak-" nestihl jsem doříct větu a Harry se polil. Na můj svetr.
" H-Harry nechtěl . " zaskučel a já viděl, jak se mu oči začínají lesknout. " To nic Harry, to se stává, já ten svetr vyperu. " usmál jsem se a snažil aspoň to kotě trochu uklidnit. " Ne! " vyjekl Harry rázně a koukal na mě přes slzy. " Proč ne Harry? " koukal jsem na něj zmateně. " Ha-Harry má r-rád L-Louis-ův s-svetr. " zčervenal Harry a culil se jako měsíček na hnoji.
" Harry, mam spoustu svetrů, dam ti jiný a tenhle dam vyprat " zasmál jsem se. Kotě pomalu kývlo a sundalo si můj svetr, který jsem hned vzal a odnesl do koupelny. Pak jsem se vrátil do obýváku, vytáhl ze skříne další svetr a podal ho Harrymu, který se do něj hned zachumlal. Sedl jsem si na gauč a pustil nějakou animovanou pohádku. Najednou jsem ucítil tlak z druhé strany gauče. Harry si lehl a hlavu si položil do mého klína. Natáhl jsem se pro deku, zakryl Harryho a koukal na televizi. Kotě začalo vrnět a mě něco napadlo. Začal jsem ho drbat za ouškem a Harry začal vrnět více nahlas. Musel jsem se tomu zasmát. Pak jsem ho začal hladit mezi oušky, prsty jsem prohrabaval jeho kudrlinky a přitom se koukal na televizi.
Po chvíli jsem se vzbudil, a zjistil, že jsem usnul. Když jsem ale otevřel oči, uviděl jsem Harryho, který mi rukou otevíral pusu a nechápavě do ní koukal. Sundal jsem Harryho ruce . " Co to dělaš? " zasmál jsem se a Harry se posadil. " V L-Louis-sovi n-něco vr-vrčelo. " pořád na mě koukal zvláštním pohledem. " Já chrápal ? " začal jsem se smát a kotě se zamračilo. " Chrápal? " zopakoval a já kývl.
Harryho po chvíli přestalo bavit bádat, co ve mě vrčelo a uvelebil se mi na klín, kde taky usnul.
Opatrně jsem odsunul spící kotě ze mě a zvedl se. Odešel jsem do kuchyně a koukl na hodiny. 11:01, čas na oběd. Vytáhl jsem ingredience na palačinky a smíchal je do misky. Poté jsem začal smažit těsto na pánvi.
Když jsem dával poslední palačinku na talíř, vyrušil mě z mé činnosti srdcervoucí pláč. Rychle jsem hodil palačinku na talíř a běžel do obýváku, odkud pláč vycházel. Spatřil jsem Harryho jak sedí mezi gaučem a zdí, drží můj svetr na jeho obličeji a brečí. Stal jsem jako opařený a koukal na tu hromádku neštěstí. Donutil jsem nohy aby se daly do pohybu a přešel jsem k Harrymu. Sedl jsem si na zem a chytil Harryho za ruku. Nejspíš se lekl, protože cukl rukou, ale mě to neodradilo a propletl jsem naše prsty.
" Harry co se stalo? " prolomil jsem konečně to hrobové ticho, které vládlo našemu domu. " Z-zlý sen. " vzlykal Harry. Bylo mi ho moc líto. Nedokážu se divat na lidi, nebo tvory, jak brečí. Láme mi to srdce na tisíc kusů, proto jsem vytáhl Harryho z jeho úkrytu a obejmul ho. Asi to nečekal, protože mi objetí neopětoval. Nakonec podlehl a taky mě obejmul.
Pokaždé, když mě Harry obejmul, nebo se mě dotkl, projel mnou zvláštní pocit. Projela mnou vlna pocitů a elektrický šok, který se dostal až ke srdci a způsobil rychlý tep. Cítil jsem i šimraní v podbřišku. Jsem gay?
" L-Louisi? " zašeptal Harry po chvilce objímání. " Ano ?" koukl jsem na Harryho a on se usmíval. " Ha-Harry viděl v - v o-obrázkové k-krabici j-jak se d-dva l-lidi p-pu-pusinkují. Proč? " zelené oči na mě koukali a já nevěděl co říct. " Víš. Takhle se dokazuje když má někdo někoho rád víš? " v tu chvíli Harrymu začaly tect slzy nanovo. " C-co je? " zakoktal jsem se tentokrát já. ' Louis nemá rád Harryho !" vyjekl Harry. Cítil jsem se provinile. Chytl jsem jeho tvář do dlaní a koukal do jeho zelených očí které se zaplňovali slzami. Zavřel jsem oči a políbil ho.
Byl to krátký polibek, ale bylo v něm více než hodně emocí.
Tu je další díl ^^ doufám, že se vam líbil.
Moc se omlouvám že teď nepřidávám moc díly :/ ale mám toho nějak moc.
No, každopádně vam chci popřát hodně štěstí do nového školního roku ^^
Vaše Nell xx
ČTEŠ
KITTEN
FanfictionLouis je mladý muž, žijící sám. Už nějaký čas věděl, že je gay, ale nikdy si nebyl 100% jistý. S jeho přítelkyní mu to už dlouho neklapalo. Cítil se velice sám. To se ale vše změnilo, když potkal Harryho.. Harry je kočičí hybrid. Člověk, s kočičím...