Zatímco Harry spal, vydal jsem se do kuchyně udělat si čaj. Dal jsem vařit vodu, ale v tom mě něco vyrušilo. Bylo to vyzvánění na mém mobilu. Přejetím prstem po displeji jsem ho odemkl. Oznámení že je dnes Halloween. " A jo vlastně! " zasmál jsem se a zamkl mobil.
Halloween je můj nejoblíbenější svátek. Zalil jsem si čaj horkou vodou a nechal čaj vyluhovat. Přešel jsem do koupelny a rozhodl se nalíčit jako nějake monstrum. Barvy mam nakoupene už půl roku předem, takže jsem se nemusel bát že mě něco bude chybět. Vytáhl jsem bílou barvu a napatlal si ji všude po obličeji. Když jsem uznal, že jsem dost bílý, černou barvou jsem dodělal co jsem potřeboval.
Když jsem byl se svojí práci spokojeny, rozhodl jsem se vypit si čaj. Jenže když jsem vešel do kuchyně, seděl Harry na židli a když mě uviděl, strašne se lekl a začal prskat. Ocas naježený a uši schovane v kudrlinkách. " Klid Harry, to jsem já, Louis. " uklidnil jsem ho a přešel k němu. Nevěřícně na mě koukal a pak se zeptal; " Proč jsi to udělal? " začal potahovat a já viděl, že nemá daleko ke slzám.
Byl jsem vážně v šoku, proč brečí? " P-proč brečíš? " chtěl jsem ho obejmout, ale bál jsem se, kdyby se poranil, abych mu obejmutím více neublížil. " L-Louis byl t-tak krásný a-a takhle s-se z-z-znetvořil! " kutálely se mu korálky slz po tváři a koukal na mě. " Harry, to je namalovaný barvičkama ty ťunťo. " zvedl jsem ho do náruče a obejmul ho. Omotal kolem mě nohy a zabořil obličej do mého ramene.
" Myslíš že jsem krásný? " zeptal jsem se když nic neříkal a trochu jsem se začervenal. Harry se odtáhl a tvářičky měl jak rajčátka. " Ano. " zašeptal. " A co je na mě krásného? " provokoval jsem ho. " Když se L-Lou stará o H-Harryho, j-jeho nebíčkové o-oči a vlásky k-když ráno v-vstává a úsměv a- " kdyby pokračoval, asi bychom tu byli dlouho, tak jsem ho umlčel polibkem a on začal přést.
Po chvilce muchlování v posteli jsem Harrymu navrhl, že z něj udělám krvavého kocoura. Chvíli váhal, ale pak povolil. Nakreslil jsem mu na tvář vousky a nakapal mu falešnou krev ke rtům, ktera mu malinko stekla po bradě. Trošku jsem poodstoupil a podíval se na mé dílo. " Perfekt! " usmál jsem se a Harry se na sebe podíval do zrcadla. "A-a proč jsme jako b-bubáci? " zasmál jsem se. " To je u nás taková tradice víš? Uděláš ze sebe strašidýlko a potom chodíš po domech kde ti dávají bonbonky a ruzné sladkosti." pozoroval jsem, jak se mu rozzářila očička, rychle mě chytl za ruku a táhl ke dveřím. " Jdeme! Jdeme! " snažil se mě odvést ven. " Až večer Harry! " smal jsem se a škubnutím ruky jsem si ho přitáhl k sobě.
Den uběhl poměrně rychle, i když se mě Harry pořád ptal, jestli už je večer. Konečně se jeho přání naplnilo, obloha zčernala a místo slunce svítil měsíc. Oblékl jsem se do černého a Harrymu jsem dal bílé triko, rozdrasane a s falešnou krvi všude. Vypadal fakt úžasně. Společně jsme vyšli ven a šli k sousedům. Nemusel jsem se bát že si bude někdo myslet že je Harry divný s ušima a ocáskem, je Halloween, tak si každý bude myslet že je to kostým.
Harry si nedočkavě stoupl ke dveřím a já zazvonil. Po chvilce otevřela paní Smithová. " Koleda! " řekli jsme oba s Harrym naráz a paní nám dala bonbonky. Když zavřela dveře, Harry rychle běžel k dalšímu domu a tak to trvalo asi hodinu, než jsme meli plné koše a bolavé nohy. Pomalu jsme se vraceli domu, když jsme uviděli nějaký par jak se líbá. Koukl jsem na Harryho a ten se kousal do rtu. Pousmál jsem se pro sebe, a když jsme zabočili, přimáčkl jsem Harryho na zeď domu, přišpendlil jeho ruce nad hlavu a začal ho líbat. Po chvilce jsem se přesunul na krk a Harry zašeptal; " Nejkrásnější Halloween."
Ahoj! ^^ jelikož je ten Halloween ( ano vím. Byl včera xdd ) rozhodla jsem se vam sem přidat Halloweenský speciál! Hope you like it! Jste strašne úžasný *-* btw. Nechcete se jít někdo psát? Jakože jsem nemocna a fakt se nudim :/ tu máte FB: Nell Štaudová
Komenty a votes potěší! ^^
ČTEŠ
KITTEN
FanfictionLouis je mladý muž, žijící sám. Už nějaký čas věděl, že je gay, ale nikdy si nebyl 100% jistý. S jeho přítelkyní mu to už dlouho neklapalo. Cítil se velice sám. To se ale vše změnilo, když potkal Harryho.. Harry je kočičí hybrid. Člověk, s kočičím...