Christmas 10.

2.8K 201 11
                                    

Je 25. prosince, 6:30 ráno. Ležíme s Harrym v posteli a čekám až se vzbudí, abychom si mohli jít rozbalit dárky. Včera večer jsem je naskládal pod stromeček.

" Lou? Už je ráno?" zakňučel Harry a protáhl se. "Ano. " uchechtl jsem se. Najednou Harry už stal na nohách a utíkal po schodech do obýváku. Zasmál jsem se, zvedl se a šel za ním. Harry seděl na gauči a usmíval se od ucha k uchu. " Čekáš na mě?" zeptal jsem se a Harry kývl.

Rozdali jsme si dárky a začali je rozbalovat. Harry dostal svetr, rukavice, čepici ( speciální na ty jeho uši), nějake hry, DVD, ale ten hlavni dárek jsem měl u sebe v kapse. Roztrhl jsem papír a najednou jsem uviděl rámeček, s fotkou mě a Harryho. Usmál jsem se, koukl na Harryho a objal ho. " Ale já mam pro tebe ještě jeden dárek." usmál jsem se když Harry chtěl začít uklízet. Zastavil se a já toho využil. Klekl jsem si před něj, vyndal krabičku z kapsy a otevřel ji. " Harry, moc tě miluju a chci žit po tvem boku. Nikdy tě nechci ztratit, si pro mě vším. Vezmeš si mě?" srdco mi bilo o sto šest. Bál jsem se, že odmítne.

Harry si zakryl pusu a já jen sledoval jak se mu po tvářích kutálí slzy. " Ano!" vypískl a mě spadl ze srdce obrovský kámen. Vyndal jsem prstýnek a nasadil ho na Harryho prsteníček. Zvedl jsem se a Harryho objal. Byl úplně v šoku, chudáček. " Nejkrásnější Vánoce v životě. Miluju tě. " řekl Hazz a políbil mě. Moje taky, Harry, moje taky.

Takže, tady máte ^^ doufam že jste spokojení. Veselé Vánoce a bohatého Ježíška!
-Nell xx

KITTENKde žijí příběhy. Začni objevovat