Missing part of heart 6

3.9K 218 10
                                    

Vzal jsem krabici a zavřel víko, aby měl Harry větší překvapení. Vystoupil jsem z auta, šel k domu a vešel. Hned mě přivítalo zajásání Harryho, když uslyšel že jsem už doma. Rychle přiběhl, ale ve dveřích se zastavil a koukal na hnědou krabici kterou jsem držel v ruce. " Pro tebe. " podal jsem mu krabici a usmál se. Vzal si krabici do rukou a už už se chystal s ní zatřepat, ale stihl jsem ho zastavit. Louis si sedl na zem a krabici si dal mezi nohy, tak jsem si sedl naproti němu. Pomalu otevřel krabici a když spatřil malé koťátko, zapištěl radostí, vyndal ho a začal ho hladit. Pčiknul jsem si a pozoroval, jak se mazlí s Bennym. " Jmenuje se Benny. " oznámil jsem mu a on se na mě vrhl, svalil na zem a obejmul mě. " Děkuju. " zašeptal a pořád se usmíval .

Nikdy bych neřekl, že muže byt někdo tak roztomilý. Harry leží schouleny na gauči a Benny leží vedle něho. Vytáhl jsem svůj černý Iphone a vyfotil si je. Poté dal na tapetu. Vešel jsem do kuchyně a udělal si čaj. Nalil ho do hrníčku a přešel k oknu a koukal ven.

Od te doby co tu je se mnou Harry, necítím se tak sám jako kdysi. Je to krásný pocit když víte, že vás někdo potřebuje. Je tu pro vás a vy pro něho. Kdyby mi někdo před měsícem řekl, že se mnou bude bydlet kočičí hybrid a vtulí se mi do srdce, asi bych se mu vysmál. Ale opak je pravdou. On se mi vtulil do srdce.

Napil jsem se čaje a vrátil se do obýváku. Koukal jsem na ty dva jak spokojene pochrupuji. Nedalo mi to, lehl jsem si vedle Harryho a přitulil se k němu. Dostalo se mi milostného zapředení. Otevřel sva zelena očka a zakoukal se do mych. Koukali jsme na sebe a já si užival ten pocit bezpečí. Nemohl jsem odolat a políbil jsem Harryho na jeho jemně narůžovělé rty. Byly tak sladké. Po chvíli jsem se odtáhl a on zašeptal ty dvě slůvka, která se vam vryjí do paměti, a Váš život se změní k lepšímu. " Miluju tě. "

Celý život hledáte štěstí, důvod k žití. I hledal štěstí. Pořídil jsem si psa, ten bohužel moje štěstí nebylo. A pak jsem potkal jeho, konečně jsem se necítil sám. Cítím se v bezpečí, milován a potřebován. Celý život mi chybělo štěstí, druhá půlka srdce. A konečně Vam můžu oznámit, že jsem našel můj chybějící kousek srdce.

Takže ahoj! Je to k neuvěření ale je tu další dil *-*
Chci se vam všem moc omluvit ze sakra dlouho nebyl další díl:( ale znáte to. Škola, učení. Snažím se mit co nejlepší známky kvůli přijímačkam. Takže tak..
Jinak.. děláte si srandu?!*-* tolik přečtení? *-* strašne moc vam děkuju! Nevíte co to pro me znamena :'333 děkuju děkuju děkuju!
- mám pro vás výzvu. Vymyslete, co se stát v dalším díle a to nějak zpracuju ^^ good luck, love ya! - Nell

KITTENKde žijí příběhy. Začni objevovat