Baby. 12

2.5K 174 2
                                    

Otevřel jsem dveře a před nimi stála mamka s taťkou. Tak dlouho jsem je neviděl. Hned jsem se po nich vrhnul a objal je. " Chyběl si nám. " zašeptal táta. " I vy mě." chvíli jsme tam jen tak stáli, pak jsem se odtáhl a pozval je dovnitř.

" Páni Loui máš to tu krásné! " žasla mamka když si prohlížela můj dům. Najednou se zastavila očima na schodech. Koukl jsem se tedy co ji zaujalo. Byl to Harry. " Dobrý den. " pípl Harry a rozešel se ke mě, kde se zastavil. " Mami, tati, tohle je můj přítel a zároveň snoubenec Harry. Harry, toto jsou moji rodiče. Robin a Johanna Tomlinsonovi. " cítil jsem, jak se krev rozproudila do mých tváří, které za chvíli zčervenaly. " Těší mě. " usmál se Harry a podal k nim ruku a rodiče ji šťastně přijali.

Než rodiče přijeli, udělal jsem narychlo čínu. " Takže Loui. Kdy bude svatba?" zeptala se mě mamka u večeře a vypadala opravdu šťastně. Ale touhle otázkou mě opravdu zaskočila. " No.. To jsme ještě s Harrym neprobrali. " koukl jsem na Harryho a ten vypadal stejně zaskočen jako já.

Rodiče po večeři odjeli a já začal uklízet špinavé nádobí. " Lou?" zašeptal Harry sedící u stolu. " Ano?" položil jsem talíř do dřezu a začal ho umývat. " Já chci miminko." zašeptal, ale já ho i tak slyšel. Vyrazilo mi to dech. Otočil jsem se a s otevřenou pusou sledoval Harryho. To myslí vážně?

Hiii ^-^
Takže zde máme nový díl. Krátký, vím.
1.) Co si myslíte že odpoví Louis na Harryho návrh?
2.) Začala jsem psát novou povídku jménem P.S.: I love you. Byla bych strašne moc ráda kdyby jste si ji přečetli a napsali mi názor:)
3.) Děkuju všem kdo tohle čte! Je to neuvěřitelný ale tento příběh přečetlo necelých 6000 lidí! Když jsem to zjistila, myslela jsem že dostanu infarkt 😄😄 děkuju moc všem! Love you all!
Nellxx

KITTENKde žijí příběhy. Začni objevovat