Ležím v posteli, vedle mě malé hnědovlasé klubíčko, tisknoucí se na moji nahou hruď. Prsty prohrabávám jeho kudrlinky a pozoruji ho jak sladce spí.
Přemýšlím nad tím polibkem. Vážně jsem se do Harryho zamiloval? Když se naše rty spojily v jedny, ucítil jsem, jak se mi v bříšku probudily dávno spící motýlci. Začaly mě šimrat jejich jemnými křidélky. Bylo to k zbláznění.
" L-Louis nespí? " otevřel Harry jeho smaragdové oči a zabodl je do mě. Jeho řeč se moc zlepšila, věřim že za pár dni nebo týdnů bude mluvit plynule.
" Nemůžu usnout. " jemně jsem ho cvrnkl do nosu a on se zachychotal. Je tak sladký.
Najednou mě něco napadlo. Rychle jsem vyskočil z postele, otevřel skříň a vyhrabal nějake oblečení. " K-kam jde L-Louis? " nechápavě na mě koukal Harry když jsem se oblékal. " Jdu pro překvapení pro Harryho. " usmál jsem se a dal mu pusu na čelo. " Dokážeš tu chvíli vydržet beze mě? " ujistil jsem se. " K-když L-Lou pustí H-Harrymu po-pohádku. " zasmál se a já ho vzal do náruče. Přitiskl se ke mě a já ho nesl do obýváku. Položil jsem ho na gauč, zakryl ho dekou a pustil pohádku. "Jen H-Harrymu slib, že s-se L-Louis vrátí. " řekl potichu. Podíval jsem se na něj a jeho smutný výraz mi zlomil srdce. Přešel jsem k němu, dřepl si před něj a pohladil ho po tváři. " Nikdy tě neopustím. "
" Dobrý den. Co by jste si přál? " usmál se na mě černovlasý mladík, když jsem vešel do zverimexu. " Dobrý den. Chtěl bych si pořídit kočičku. " řekl jsem prodavači a on mávl na mě, abych šel za ním. Následoval jsem ho a cestou si prohlížel spoustu věcí co tu mají. " Tady. Je tu pár koťat. " vyrušil mě z přemýšlení prodavač. Koukl jsem se na kotec na zemi a tam bylo pár koťátek. Zakoukal jsem se na hnědé koťátko se zelenyma očima. " Chci tohle. " ukázal jsem na něj. Je podobný Harrymu, napadlo mě a nad svojí myšlenkou jsem se zasmál. Prodavač vyndal kotě a dal ho do krabice. " Ještě něco? " koukl na mě a podal mi krabici. " Ještě by to chtělo nějaké věci pro kočičku. Krmení, hračky, pelíšek a tak.. " opatrně jsem vzal krabici do rukou a snažil se s ní co nejméně hýbat. Prodavač mi ukázal spoustu věcí pro kotě. Nakonec jsem koupil misky, pelíšek, hračky, granule a nějaký kočičí záchod. Prodavač mi pomohl odnést všechno do auta, byl jsem mu za to vděčný. Naskládali jsme věci do kufru a já ho pote zavřel. Sedl jsem si na místo řidiče a koukl na krabici, ktera ležela na sedačce pro spolujezdce. Pomalu jsem otevřel krabici, protože mi bylo lito kotěte které se tam muselo mačkat. Vzal jsem ho do náruče a začal ho hladit aby si ve mě získal důvěru. Po chvíli se i sám mazlil. Položil jsem ho do krabice ale nezavřel ji." Jak se budeš jmenovat prcku? " koukl jsem na něj, ale nečekal jsem že odpoví. " Benny. "
Takže ahoj, máme tu nový díl ^^
Chtěla bych vam všem poděkovat co to čtete <33 tenhle příběh vidělo 207 lidí! Chápete to?!:'33 udělali jste mi moc velkou radost♡ važím si toho! Dekuju
- co si myslíte že udělá Harry až mu Louis ukáže koťátko? ^^
ČTEŠ
KITTEN
FanfictionLouis je mladý muž, žijící sám. Už nějaký čas věděl, že je gay, ale nikdy si nebyl 100% jistý. S jeho přítelkyní mu to už dlouho neklapalo. Cítil se velice sám. To se ale vše změnilo, když potkal Harryho.. Harry je kočičí hybrid. Člověk, s kočičím...