Bugün okulun ilk günüydü. Her şey yerli yerindeydi,Kumsalla beraber kantine inerken bir çocukla çarpıştım. Çocuk çok havalıydı. Yine de "Dikkat etsene !" diye bağırdım. Cevap vermeden geçip gitti. Birkaç gün sonra Kumsal gelip "O gün çarpıştın çocuk 8/F deymiş!!" dedi. Ben önemsemeyip sınıfın yolunu tuttum. Ama yine de o çocuğun ismini merak etmiyor değildim. Kumsalla aynı sınıftaydık. Ve çok iyi anlaşıyoduk. Bu yüzden en yakın arkadaşımdı. Abim Berkay, o gün Kumsalla beni almaya geldiğinde "Mertt" diye seslendi. Kafamı abimin seslendiği tarafa çevirince Mertin, kantide çarpıştığım çocuk olduğunu anladım. Çocuk bana anlamsız anlamsız bakarken abim "hadi gidelim" dediğinde gözlerimi Mert'ten çekebildim. Aslında biraz zorlandım ama bunu başardım. Kumsalın abimden hoşlandığını sadece ben biliyodum. Aslında bende Kumsalın abisinden biraz hoşlanıyodum. Bunuda sadece Kumsal biliyodu. Abime nereye gittiğimizi sormak yeni aklıma gelmişti. Parti süsleri satan bir dükkan girdik. Arda'nın-Kumsalın abisi- doğum günü olduğunu hatırladım ve bende Kumsalla beraber parti süslerini seçmeye başladım. Bir sürü süs aldığımızda Kumsalların bahçesine gidip hazırlıklara başladık. Bu arada size kendimi ve arkadaşlarımı tanınıtmayı unuttum, ben Beril AKSOY 15 yaşındayım. 8/E sınıfındayım. Sınıf arkadaşım ve en yakın arkadaşım Kumsal BİLGE . Çok yakın arkadaşlarımdan biri de Selin ÖZ. Selin de bizimle birlikte 8/E sınıfında. Abim Berkay 17 yaşında. Abimin en yakın arkadaşı ise Arda. Arda BİLGE. Ben Arda'yı da abim gibi görüyodum. Taki babam ölene kadar. Neden bilmiyorum ama babam öldükten sonra Arda'ya karşı farklı şeyler hissetmeye başladım. Ve bunu sadece Kumsal biliyo. En azından şimdilik.
《 İlk kitabım olduğu için bölümler çok kısa oluyor. 》
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*SENSİZ BEN*
Teen FictionArkadaşlar bölümler kısa oldu çünkü bu benim ilk kitap deneyimim. İnşallah beğenirsiniz. :)