《5》

49 4 0
                                    

Restauranta gittiğimizde babam bi masaya karşı el sallandığında bende o tarafa doğru döndüm. Masada 1 adam 1 kadın birde benim yaşlarımda gözüken bir çocuk vardı. Masanın yanına gittiğimizde herkes birbiriyle selamlaştı. Yemeğimizi yedikten sonra Ege bana terasa çıkmayı teklif etti. Birlikte terasa çıktığımızda "Tam olarak tanışamadık ben Ege 17 yaşındayım. Sen? " dedi. "Bende Beril 15 yaşındayım. Memnun oldum. " diyip gülümsedim. O da "memnun oldum" diyip gülümsedi.
Bi süre sonra Ege "Imm sakıncası yoksa telefon numaranı alabilirmiyim ? " diye sordu. Bende " Tabikii " diyip numaramı verdim. "Sana mesaj atarım" derken aşağı inmeye başlamıştı. Bende Egeyle beraber aşağı indim. Babamların yanına ulaştığımızda annemle Ela abla (Ege'nin annesi) hazırlanmıştı.
Babam ' hadi kalkalım ' dediğinde arabaya doğru yürümeye başladık. Gördüğüm kadarıyla masada abim konuşmayan taraf olmuştu. Eve gittiğimizde Beril aradı. "Efendim Kumsal" "Naber kanka " " iyi kanka sen" "bende iyiyim napıyosun " "Hiç oturuyorum sen " " hiç bende kanka size geliyim diycektim bende " " bi dakika knk anneme sorıyım " " Anneeeeeeee ! Biz Berille dışarı çıkalımmı ? " " Tamam kızım " " Kanka istersen kafeye gidelim. " " Tamam kanka ben sana kafenin adresini mesaj atarım. " " Tamam kanka " dedikten sonra annemin yanına inip bi miktar para aldım. Odama çıktığımda mesaj gelmişti.
Üstüme kolsuz mavi ve önden bağlamalı gömlek altıma da mavi kot şortumu giydim. Gözlüğümü takıp çantamı da alıp çıktım. Kafeye gittiğimde Kumsal daha gelmemişti. Bi masaya oturup beklemeye başladım. 3 dakika sonra Kumsal geldi. O da kırmızı önden bağlamalı gömlek giyip gömleğin düğmelerini açık bırakıp içine siyah askılı giymiş. Kumsal'a beni görmesi için el salladım. Kumsal beni görünce yanıma gelip oturdu. Garson "Hoşgeldiniz efendim ne istersiniz? "Diye sordu. Kumsal " Been sufle istiyorum " " İçecek olarak da cola istiyorum " dedi. "Bende bardakta çikolata birde kayısı suyu istiyorum. " " Tamam hemen getiriyorum. "

*********

Kumsal " Kanka musaitseniz yarın akşam size yemeğe geliyimmi ? " dedi. "Gel kanka anneme sorup haber veririm sana " "Tamam kanka "

**2 saat sonra**

"Anneee ben geldiim! "

" Hoşgeldin kızım "

" Annecim yarın akşam Kumsal bize yemeğe gelsin mi ? "

" Kızım yarın Egeler gelicek ama o da gelsin bişey olmaz "

" Tamam annecim teşekkür ederim "

'KUMSALUUUM ARANIYOR'

"Alo"

" Kanka yarın gelebilirsin. Seni biriyle tanıştıtıcam"

" Kim kanka tanıyomuyum"

" Kanka tanıştırıcam dediğime göre tanımaman lazım " diyip kısa bir kahkaha attım.

Kumsal da gülüp " Tamam kanka " dedi.

ERTESİ GÜN

~ KUMSALIN AĞAZINDAN ~

Beril Seni biriyle tanıştıracağım dediğinde kim olduğunu çok merak etmiştim. Sabah güzel bir duş aldıktan sonra dolabımın karşısına geçip akşam hangi kıyafetleri giyeceğimi seçtim. Üzerinde dudak işareti olan yarım bir bluz altıma da pembemsi bi şort giydim. Hazırlıklara yardım etmek için 6 da Berillere gittim. Herşeyi tamamladıktan sonra Beril'in odasına çıktık. 5 dakika sonra zil çaldı. Beril " ben bakarım " diyip indiğinde ben odada kaldım. Beril beni yemeğe çağırdığında aşağı indim. Aşağı indiğimde biriyle çarpıştım. Beril gelip " ben sizi birazdan tanıştırırım " dediğinde masaya geçtik. Yemeklerimizi yedikten sonra Beril'in odasına çıktık. Beril " Ege , bu benim en yakın arkadaşım Kumsal BİLGE. Kumsal , buda Ege GÜNAY. Babamın iş arkadaşının oğlu. " dedi.

" Tanıştığıma memnun oldum "

" Bende "

Arda'm (evet ona Arda'm diyorum :) ) " Ee ne yapmak istersiniz " dediğinde "Beril sende Twister vardı onu oynayalim mı ? " dedim ve Twister oynanma karar verdik. Arda bize ne yapmamız gerektiğini söyleyecek bizde oynayacağız. " Hadi geçin yerlerinize çeviriyoruuum. Beril sol ayak kırmızı. çeviriyoruuum.Ege sol el mavi. Canım kardeşim sen de sol el mavi. " " yaaa " biz böyle devam ederken birden kapı çaldı. Arda'm " siz böyle kalın ben bakarım " dediğinde biz çoktan birbirimize gitmiştik. :) Odanın kapısı açılınca tanıdık bir ses " Ohaa noldu lan size " dedi sesin abim Berkaydan geldiğini anlamışım. Bunu Berilde anlamış olacakki "Gördüğün gibi Twister oynuyoruz Berkay " dedi. Ve hepimiz birden yere yapıştık. Ege bir küfür savururken ben Ege'nin üstüne düşmüş olduğumu yeni anladım. Arda ve Berkay aynı anda " Kalksana kızım çocuğun üstünden " diye bağırdılar. Kalkıp yatağa oturdum. " Ee abi sen niye geldin. " " biraz dışarı çıkalım eğleniriz diycektim. " Beril " ben anneme ve ela ablaya sorıyım hemen , yanımızda siz oldugunuz için izin verir Ayrıca Ela abla Ege'nin annesi " " Tamam kanka bende geliyim " dedim.

Beril tüm şirinliğiyle " Anneciğim , Ela ablacığım izniniz olursa biz birazcık dışarı çıkabilirmiyiz ? " diye sordu. Nisa teyze " Tamam ama telefonlarınıza bakın " dediğinde ikimizde " Teşekkürleeer " diye bağırdık. Odaya daldığımızda " izin ald- " diyemedik çünkü odada kimse yoktu. Abimin odasına baktık. Ordada kimse yoktu. Salona baktık. Ama orada da kimse yoktu. Beril " Aa çatı katınada bakalım " dedi. Ben de " peki" diyip peşinden gittim. Çatı katındayken arkamızdan bi ses gelince arkamızı döndük. Ve biri eliyle ağzımızı kapattı.

~BERİL'İN AĞAZINDAN~

Gözümü açtığımda karanlık bir yerdeydim bi yanımda Kumsal , bi yanımda Selin vardı. Nee!!! Selin mi ? Selin ne zaman buraya geldi. Düşüncelerimi bi kapı sesi dağıttı. İçeri İri yarı bi adam girdi. "Ya sen napıyosun ya bırak biziiii !!! " Diye bağırdım. Adam cevap vermeden yanımıza gelip Selin ve Kumsal'ı uyandırdı. Kumsal da benim gibi "napıyosun ya senn !!! " diye bağırdı . Adam "Aranızda en uslusu buymuş " diyip Selin'in çenesini tuttu. Ve hemen arkasından " sen benle geliyosun " dedi. Adam Selin 'i alıp çıktığında Kumsal'a " hırkamın cebinde cam var. Onu alabilirsen ipleri kesebilirsin " dedim. Dedigim gibi de oldu. Kumsal ipleri kesti. Kapının kilitli olmamasını umarak kapıyı açtık. Ve evet ! Kapı kilitli değildi. Çaprazımızda Selin ve adam vardı. Kumsal tekrar içeri geçip Berkay'ı aradı. Ve adresi verdi. 6 dk sonra Mert, Arda, Ege ve Berkay geldi. Arda,Ege ve Berkay adamları oyalarken Mert ,Selin'i aldı. Bizde Kumsal'la arabaya doğru koştuk. Eve gittiğimizde hiçbir sorun çıkmadı çünkü abimler gece annemleri arayıp gelemiyeceğimizi bildirmiş. Selin ve Kumsalla beraber direk odama çıktık. "Kızlar duş almak istiyorsanız girin " dedim. Ama onlar istemedi. Bende tamam diyip geçtim. Kızlar evlerine gittiklerinde yorganımın altına girip tavanla bakıştık. Bi süre sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.

*SENSİZ BEN*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin