Bugün eve gittiğimizde abimle birlikte annemizden 4 günlüğüne ayrıca 4 arkadaşımızla beraber Ağva'ya gitmek için izin aldık. Abimle hazırlıklarımızı bitirdikten sonra oturup biraz dinlendik. Ertesi gün ortak bir yerde buluştuk.Ve Ağva'ya gitmek için otobüse bindik.
Ben Arda'yla Kumsal Berkay'la Selin de Mert'le oturdu.
********
Odalarımız 3 kişilik olduğu için 2 oda tuttuk. Ben Selin Kumsal bi odada, Arda Mert Berkay da bi odada kalcaktı. Hepimiz odalarımıza yerleştik. Bikinilerimizi de içimize giyip denize gittik. Herkes denize girerken ben şezlong da güneşleniyordum. Kumsal beni birden elimden tuttuğu gibi çekip denize götürdü. " Kumsal deniz çok soğuk ve daha suy-" cümlemi bitiremeden Arda'nın beni suya batırdını farkettim ve denizin ortasında Arda'yı kovalamaya başladım. Tabiki pek mümkün olmadı. Kumsal gülerek " Ayy yeter artık " diye bağırdı. Kumsal'ın bağırmasıyla hepimiz Berile baktık. " Ben çıkıyorum isteyen gelsin " dedi. Bizde Beril'in arkasından gidip denizden çıktık. Bir süre güneşlendikten sonra tekrar denize girip voleybol oynadık. Denizden çıktığımızda çok yorulmuştuk. Bu yüzden odalarımıza gidip dinlendik.* * * * * * 2 gün sonra * * * * * *
Bugün Ağva'da son günümüzdü. Akşam lunaparka gidecektik. Bu yüzden toplanmalarımızı bitirmiştik. Akşam olduğunda kaldığımız yerden çıkıp lunaparka gittik. Önce korku tüneline girdik. Sonra Roller Coaster a bindik. Bi kaç tane alete daha bindikten sonra evlerimize gittik.
*Berkay'ın ağzından*
Lunaparktan dönerken Beril omzumda uyuya kalmıştı. Taksiciye parayı uzattıktan sonra Kumsal'ı kucağıma alıp eve taşıdım. Annemle babam Verilen doğduktan 6 yıl sonra boşanmıştı. Biz annemle beraber yaşıyoduk. Babamı ise 3 yıl önce kaybetmiştik. Babamı kaybetmeden önce babam başka bir kadınla evlenmişti. Ve kadının daha önceki evliliğinden 2 kız 1 erkek çocuğu vardı. Arada sırada babam onlarla beraber bizim eve gelirdi. Biz ne kadar bunu istemesekte babam onları getiriyodu.
*Beril'in ağzından*
Uyandığımda sabah olmuştu. Annem 2 gün önce iş gezisine çıktığı için kahvaltıyı ben hazırlıyodum. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra abimi uyandırmaya gittim. Abim çoktan uyanmıştı. Abimin aynasının üstünde "Ben markete gittim. Hemen dönerim." yazısını okuduktan sonra zil çaldı. Kapıyı açtım ve abimin elindeki poşetleri alıp mutfağa koydum. Poşetlerin içimdeki simit poğaça vb. şeyleri alıp bi tabağa koydum. Kahvaltımızı yaptıktan sonra oturup biraz dinlendik.
《 İlk kitabım olduğu için bölümler çok kısa oluyor. 》
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*SENSİZ BEN*
Teen FictionArkadaşlar bölümler kısa oldu çünkü bu benim ilk kitap deneyimim. İnşallah beğenirsiniz. :)