3 gün sonra
"Beriiiil ! Kızım yanıma gelirmisiiin! "
" Geliyorum anneee! "
" Efendim annecim "" Canım 2 gün sonra bi arkadaşımızın düğünü var. Selinler ve Kumsallar da davetli. Kendine kıyafet seç istersen. "
" Annecim biz zaten kızlarla almıştık kıyafet. "
" Tamam canım "
~~~~~~~
KUMSALUUUM ARANIYOR
" Naber tatlım "
" İyi cnm sen "
" İyii perşembe günü birinin düğünü varmış siz bide Selinler de davetliymiş. "
" Hee evet biliyorum birlikte aldığımız elbiseyi giyicem. "
" Aynen bende kanka sen Selin le konuşursun. "
" Tamam kanka "
* * * * * DÜĞÜN GÜNÜ * * * *
Kumsal ve Selin'le bizim evde buluşup kıyafetlerimizi giydik. Ve düğün salonuna gittik. Düğün bittikten sonra eve giderken Arda Mert Berkay ve Ege'yle karşılaştık. Onları gördüğümüzde arabadan inip onlarla beraber yürümeye başladık.
Arda " Bu elbiseler bizim birlikte gittiğimiz ve bizim BEĞENMEDİĞİMİZ elbiseler değil mi? " dedi BEĞENMEDİĞİMİZ e vurgu yaparak.
" Yok ya siz yanlış gördünüz bunlar başka elbiseler. "
" Beriil!
" Yaa of tamam o elbiseler ama napalım sizde 'bu olmaz o olmaz ' napalım biz pantolon üstünde boğazlı kazak mı alalım ? "
" Çok iyi fikir doğum gününde sana öyle bişey alıcam. "
" Of Arda yaa "
" Kumsal senin hesabını evde alıcam. Selin seninki çok kısa olmadığı için bu sefer kurtuldun"SABAH
Okulların açılmasına 2 hafta vardı. Bugün kumsalda gidip sınıf listelerini öğrenecektik. Artık 16 yaşımızda olduğumuz için Berkaylarla aynı lisede olabilecektik. Okula gittiğimizde sınıf listeleri bulabilmek için içeri girdik. Listeleri gördüğümüzde o tarafa doğru yürüdük.
9/A SINIF LİSTESİ
Esra Pek
Melike Budak
Sarp Maden
Selin Öz
.........9/B SINIF LİSTESİ
Arya Tosun
Bora Sağnak
Sezer Yan
Parla Yan
Beril Aksoy
.........9/C SINIF LİSTESİ
.....
.....
.....
Kumsal BİLGE
.....
....."Hiçbirimiz aynı sınıfta değiliz. "
" Neyse "Eve gidince hemen odama çıkıp pijamalarımı giydim ve direk uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*SENSİZ BEN*
Novela JuvenilArkadaşlar bölümler kısa oldu çünkü bu benim ilk kitap deneyimim. İnşallah beğenirsiniz. :)