《4》HAZİNE AVI

46 3 0
                                    

Cumartesi günü Kumsalla buluşucaktık. Bu yüzden Arda ve Berkay'da bizimle gelicekti. Aslında biz Kumsalla piknik yapıcaktık. Arda ve Berkay'ı piknik yapmaya zor ikna ettik. Bizde Kumsal cumartesi günü için Arda ve Berkay'a hazine avı hazırladık. Kaybeden taraf 1 hafta boyunca kazanan tarafın istediklerini yapacaktı.

Cumartesi günü piknik yapıcağımız yere 2 saat önce gidip kartları yerleştirdik. Normalde kartları birlikte gittiğimiz yerlere koyacaktık. Ama birlikte gittiğimiz fazla bir yer olmadığı için bizim yapmalarını istediğimiz şeyleri yapıcaklar ve her doğru yaptıkları şey için bir kart biz onlara vericektik. Arda ve Berkay'da gelince bişeyler atıştırıp oyunumuza başladık. İlk kartı Ardalara biz verdik. İlk kartta yazılanı yaptılar. Sonraki 3 kartı da yaptılar. Ama 5. Kartta yazanı yapamadar. Kartta "önünden geçen ilk kızın telefon numarasını al " yazıyodu. Yapamadıkları için oyunu biz kazandık. Aslında önümüzden geçen 2 tane kızın yanına gidip telefon numaralarını istediler. Ama yedikleri tokatla geri gelip oturdular. Yaklaşık 10 dakika sessizce oturduk. Bu sessizliği bozan benim telefonum oldu. Ekrandaki "ANNEM" yazısını görünce açtım.
"Kızım hadi eve gelin , akşam babanın iş ortaklarıyla yemeğe gidicez. Hazırlanın. " " Tamam annecim geliyoruz." dedikten sonra abim " noldu" diye sordu. " Akşam babamın iş ortaklarıyla buluşucakmışız o yüzden eve çağrıyo." dediğimde hepberaber kalktık. Eve gittiğimiz zaman odama çıkıp kısa bir duş aldım. Bornozumu giyip duştan çıkınca yaklaşık 10 dakika dolabıma baktım. Dolabımda mavi kısa bir elbise bulduktan sonra üzerime geçirdim. Fazla belli olmayacak şekilde makyajımıda yapıp mutfağa indim. Anneme "Nasıl olmuşum" dediğimde annem "Çok güzel olmuşsun canım" dedi. Babamda geldiğinde birlikte yola çıktık.

《 İlk kitabım olduğu için bölümler çok kısa oluyor. 》

*SENSİZ BEN*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin