Sabah kalktığımda Arda yatağımda oturuyordu. Uykulu sesimle " Noldu " diye sordum. " Hadi kalk giyin Selin Kumsal Mert Berkay Ege herkes aşağıda Selin'e sana ve Kumsal'a bi süprizimiz var. Hadi" diyip gitti. Bende üstümü giyip aşağı indim. Berkay "hadi kızlar gidelim " dediğinde çıkıp ayakkabımızı giydik. Lunaparka yaklaştığımızda Arda " süpriz " diye bağırdı. Vialand'a gelmiştik. Vialand'da önce NEFESKESEN , sonra MACERAPEREST sonra sırasıyla ADALET KULESİ, ÇARPISAN ARABALAR,SARAY SALINCAĞI , JET SKI, 360 , VİKİNG , ÇILGIN NEHİR, KİNG KONG ,FATİH'İN RÜYASI 'na bindik. Ben " Ye-ter ar-tık başım dönü-yoo " dediğimde Ege "Tamam hadi yemek yiyelim. Ben hamburger yiyeceğim siz ? " " Bizde hamburger yeriz " " Tamam hadi gidelim " Siparişlerimizi aldıktan sonra boş bir masa bulup oturduk. Yemeklerimizide bitirdikten sonra alışveriş yapmaya üst kata çıktık. Biz deniyoduk. Erkekler karar veriyodu. Ben mavi dantelli kısa bi elbise denedim. Kumsal straplez kısa kot bi elbise denedi. Selin de bluz etek kombin yaparak güzel bir şey oluşturdu. Girdiğimiz hiçbirşey i beğenmediler. Bizde bişey almadan çıktık. Ama kızlarla konuştuk. Sadece 3'ümüz gelip , beğendiklerimizi alıcaz. Kurnazca. :) Alışveriş Merkezinde biraz daha dolaştıktan sonra hepimiz eve gittik. Eve gittiğimizde annem bizi biriyle tanıştıracağını söyleyip, bizi salona çağırdı. Salona girdiğimizde koltukta bir kız oturuyodu. Annem " Bu arkadaşınızın adı Defne yan komşumuz. " dedi. " Ben Beril bu da abim Arda memnun oldum " " Bende " " Kızlar isterseniz siz odanıza çıkın Ardacım istersen sende çık " " Tamam annecim "
*********
" Alo Kumsal AVM'de buluşalım. "
" Alo Selin AVM'de buluşalım. "
" Alo annecim ben Selin ve Kumsalla AVM ye gidebilir miyim "
" Teşekkür ederim "Üstümü giyinip hemen AVM ye gittim. Selin ve Kumsal gelmişlerdi. " Kızlar hadi geçen gün gittiğimiz mağzaya gidelim " diyip ikisinide mağzaya doğru çekiştirdim. 1 saat sonra aldıklarımızı ödeyip pizza yemeye gittik. Pizzalarımızı da bitirdikten sonra bi cafeye gidip sıcak çikolata içtik. Eve gidince ilk iş olarak duşa girdim. Duştan çıkınca pijamalarımı giyip yatağa girdim ve kendimi uykuya teslim ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*SENSİZ BEN*
Teen FictionArkadaşlar bölümler kısa oldu çünkü bu benim ilk kitap deneyimim. İnşallah beğenirsiniz. :)