《2》PARTİ

92 6 0
                                    

Multimedia da kızların giydikleri elbiselerin fotoğrafı var.
Mert ve Berkay hazırlıklara devam ederken, ben, Kumsal ve Selin alışveriş merkezine hediye almaya gittik. Ben Arda'ya güzel bir kapşonlu hırka , Kumsal bir güneş gözlüğü Selin ise bir parfüm aldı. Kumsallara gittiğimizde tüm hazırlıklar bitmişti. En son sipariş ettiğimiz pasta da gelince Arda'yı eve çağırdık. Arda taksiden inince Arda'nın gözlerini bağladım ve bahçeye götürdüm. Arda'nın gözlerini açınca Arda çok mutlu oldu. Sıra hediyelere gelince herkes kendi hediyesini verdi. Hediye faslı da bitince Selin Mert'i göstererek " O kim ?" diye sordu. Bende Seline Mert'in 8/F sınıfına giden ve de abimlerin futbol dan arkadaşları olduğunu söyledim. Biz Kumsalla beraber yemekleri hazırlarken Selin de Mertle konuşmaya dalmıştı. Yemekleri getirdiğimizde Selin hâlâ Mertle konuşuyodu. Beril onların yanına gidip " Yemekleri getirdiik hadi geliin " dedi. Hep beraber yemeklerimizide yedikten sonra Beril ve Selin le beraber erkekleri havuza atma planı kurduk. Ben Arda'yı , Kumsal Berkay'ı ,Selin de Mert'i havuza alacaktık. Planımız başarıyla sona erdii. Ama gülmeye o kadar çok dalmıştık ki erkekler bizi ayağımızdan tutup havuza çektiler. Sonrada BERİL-ARDA KUMSAL-BERKAY SELİN-MERT olarak deve güreşi yaptık. En sona BERİL-BERKAY ve SELİN- MERT kaldı. Ve BERİL-BERKAY kazandıı. Kıyafetlerimizi kurutmaya başladık.

**********

Sonra müzik açıp dans etmeye başladık. Artık dans etmekten yorulan Berkay, Arda ve Mert gidip oturdular. Bizde karaoke açıp şarkı söyledik :


Siyah beyaz bir adamdı Hayalimdeki resim
Kadehimi fırlattım yüzüne
Kızgınım hiç gelmeyişinee
Bilmeyişine hissetmeyişineee
Sen orda yoksuuun
Çağırdığımda susuzluğumda Açlığımda sen orda yoksun
Koşsam sarılsam tutunsam yoksun
Ruhumun kara boşluğunda
Sen orda yoksuuun
Ne anlamsız ne tuhaftıı
Kendime söylediğim yalanlarr
Olmayacak bir rüyaya inandım
Hırçınlığım imkansızlığınaaa Suskunluğuna uzaklığınaa....
diye devam ederken birden müzik kesildi. Arkamıza döndüğümüzde Berkay'ın müziği kapatmış olduğunu gördük. Sonra bizde Arda'ların yanına gidip oturduk. Ben "Yarın bişeyler yapalım" dediğimde herkes kabul etti. Nerde buluşacağımıza karar verdik ve yarın Ağva'ya gidiyoduk. Bu kararımızdan sonra Doğruluk-Cesaretlik oynamaya başladık. Tabikii herkes doğru söylemek zorundaydı. Şişe Kumsal ve Ardaya geldi. "Doğruluk mu ? Cesaretlik mi ? " Arda biraz düşündükten sonra "Cesaretlik" dedi. Kumsal "Eğer sevdiğin kişi burdaysa onu öp" dedi. Ben heyecanla onları izliyodum. Kumsal sanki sevdiği kişinin aramızdan biri olduğuna emindi. Arda Kumsal'a sen bittin kızım' bakışı attıktan sonra ayağa kalktı ve etrafmızda gezinmeye başladı. Biraz döndükten sonra ' burdan biri değil' dedi ve yerine oturdu. Hayal kırıklığı ile oyuna devam ettim. Şişeyi çevirdik. Bu sefer de Berkay ve Arda'ya geldi. Berkay da cesaretlik diyince Arda Kumsalın sorduğu soruyu sordu. Bu sefer de Kumsal heyecandan titriyodu. Berkay'da aynı şekilde dolandı ve o Kumsal'ın yanağına küçük bir buse kondurdu.

《 İlk kitabım olduğu için bölümler çok kısa oluyor. 》

*SENSİZ BEN*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin