Multimedyada : Kumsal , Şeyma ve Emir var .
Nasıl davranmam gerektiğini bilmeden okula gidiyorum. O okula servisle geliyomuş. Bence çok şanssızlar . Sabah sabah bütün Bafrayı gezmek çok iğrenç olurdu . Yani bunu yolculuk yapmayı seven ben söylüyorum bide. Uzun yolculukları çok severim(sabah olmayanları). Benim evim yakın olduğu için yürüyodum neyseki. abiminde okulu benimkiyle yan yanaydı. o da benim gibi gidiyodu okula.
Evet okula geldim nihayet. Mutluyla çıkığımızı kimse bilmediği için konuşmuyoduk bile başlarda.Ama sonradan sınıftakiler anladı salak değiller ya hele Melis cin gibi maaşallah. Dedikodu olsun da nerede nasıl olursa olsun çok önemli değil.Gözünden hiçbir şey kaçmaz arkadaşın . bu huyu yüzünden ondan uzak durmaya başlamıştım. Artık sadece sınıf arkadaşıydı benim için.
Bi kaç haftadır sıralarımızın değişmesi dolayısıyla Hifa ile birlikte Kumsal ve Şeymayla takılmaya başlamıştık. çok iyi kızlardı. Öğle araları da Hifa Dinçer , Mutlu ben takılıyoduk. ara sıra Belinay da bizimle geliyodu. Okulun yakınlarındaki dürümcüye gidiyoduk. Mutluyla böyle böyle takılmaya başlamştık. Çıkmaya başlayalı bi hafta olmuştu. Yine Mutlu ben Hifa Dinçer Belinay filan çıkmıştık öğle arası. Yemek yemeye gidiyoduk. Mutlu elini benim omuzuma atmış . nerdeyse haberim yok .Bi an boşluğuma gelmiş . yoksa asla izin vermezdim böyle bişeye. hemde yolun ortasında nasıl bi dengesizliktir bu . arkadan bi ses.
- Pişşt , baksana . arkamızı dönmemizle abimin arkadaşı Selim'i görmemiz bir oldu.Hepimiz şok olmuştuk. Mutlunun elini hemen çektim. Tam olarak tanışmadık ama o beni tanıyodu ben de onu tanıyodum. yani en azından abimin arkadaşı olduğunu biliyodum. yanında da benim ilk okul arkadaşım Ayla vardı. sevgiliydiler galiba. muhtemelen de o söyledi . A Esila değil mi o diye . çünkü çocuk beni arkadan nasıl tanicak. neyse Selim Mutlu'ya seslenince bende hemen Mutlunun kulağına
- sakın bişey deme sadece yalanla lütfen benim için çok önmeli . arkadaşım de.yoksa abime söyler.lütfenn
- Esila ben buna para teklif ederim. ya da tehdit falan ederim bişey diyemez sonra sen bana bırak.
- Mutlu saçmalama abimin arkadaşları onu satmaz. ya gidip bana para teklif etti falan derse . işte o zaman biterim . lütfen yaa
- tamam Esila tamam.
Mutlu hemen Selim'in yanına gitti.Sözde ilkokul arkadaşım olan sarı yelloz da benim yanıma geldi. bana 'çıkıyo musunuz ?' dedi. bi an duraksadım ve evet dedim. Bunu da neden dediğimi bilmiyorum. Aptal niye diyosun evet diye ya gidip söylerse. Bende jeton her zaman sonra düşer zaten. aptal olduğum için ..neyse Mutlu konuştu ve geldi. Sinirli bir şekilde.
- Ne dedi ?
- Neyin oluyo , neden elini omuzuna attın , filan diye sordu.
-Sen ne dedin ?
- Çıkıyoruz dedim . onu çok seviyorum , abisi bile karşımda duramaz dedim.
- Ne !!! Ne dedin senn?
-Şaka şaka. Söyleme demedin mi sen bana . Bende arkadaşız dedim.
- Salak mısın yaa nasıl korktum. ee sonra o ne dedi.
- O kızdan uzak dur , dedi.
- Allahım yaa ne diye çıktı karşımıza.
-İzin vermedin işte halledicektim ben .
-Ne diyosun yaa abime söylese daha mı iyi ? ayrıca yöntemlerin çok komik , türk filmindeyiz sanki. '' Söylememek kaç para istiyorsun uleyynn'' . gülmüştüm resmen şu durumda bile gülmüştüm .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTSUZ
ChickLitBazen hayatımıza kimlerin girip çıktığına biz karar veremeyiz. Anlayamayız başrolünü oynadığımız hayatın bize yaşattırdıklarını. Ne ara sevmişiz , Ne ara güvenmişiz , Ne ara bağlanmışız , Ne ara alışmışız , Anlayamayız...