Değişen yol

71 7 0
                                    

"Takıldığım taş bu."
Ne dedi? Takıldığı taş mı. Ama gelirken öyle bir taş yoktu. Ama burası geldiğimiz yol . "Kanka bu nasıl olabilir. Burası geldiğimiz yol ve bu taş bu yolda yoktu." dediğimde tekrar düşündüm. Çıkışın aniden gözümüzün önünden kaybolması. Ayak izlerimizin silinip yer değiştirmesi. Bu taşın burda olmaması gerekirken buraya gelmesi. "Kanka tekrar düşündüm de bak ne diyeceğim. Bence köyün içindeki şeyler esrarengiz bir şekilde yer değiştiriyor. Ama bu imkansız. Hatırlıyormusun gözümüzün önünde çıkış dururken kayboldu. " dedim ve ayağını ovuşturmayı bırakıp bana bakarak "Ozaman burdan nasıl çıkıcaz?" dedi." hiç kolay olmayacak ama bulacağız kanka buradan çıkmayı başaracağız."

Daha öncede olduğu gibi Selin ve ben Emini ayağı kaldırdıp beraber yürüttük. Seke seke de olsa yinede yürüyorduk. Sonra Selin bana bakarak "Madem köyün içi yer değiştiriyor ozaman çıkışa giden yolun değişmesini bekleyelim. Olmaz mı? Sonuçta yine biz bulunca kaybolup gidecek." İşte ben bu kıza aşığım. "Oha Selin, hay aklınla bin yaşa çok zekisin ya. Neden bizim de aklımıza gelmedi ki böyle bir şey. Çok zekisin selin." Dedim. "Teşekkürü burdan çıktığımızda edersin" dedi gülerek. Ama ben dinleyemedim. Çünkü O sırada o gülüyordu. O güldüğünde her şeyi unutuyorum ben.

-------

Aradan saatler geçti. Saatte yok ama nerden baksan en az 3saat bekledik. Emin uyumuştu bu süre içinde. Ayağıda ağrıyordu zaten. Biz ikimiz Beklemekten yorulduk ama yol geri gelmedi bir türlü. "Geri geleceğinden emin misin kaç saattir bir şey yok hicbir şey olmuyor." dediğimde yüzüme bakarak "Gelecektir büyük ihtimal biz beklemeye devam edelim yinede." Onayladığım ve Beklemeye devam ettik. O sırada Ormanlık alanda duyduğumuz sesler geliyordu yine. Yine uzaktan az bir ses geliyor. "Selin baksana ormandan yine sesler geliyor."

Yüzüme doğru gülerek "Neden? Sesten mi korktun" dedi. Bende onunla beraber gülüp
"Hayır tabiki , sadece izler silinirken bu geliyordu" dedim. "Haklısın" deyip yola koştuk ikimizde. Gördüğümüze inanamadık. Ciddi ciddi ayak izlerimiz, çıkışa giden yol geri geliyordu. Yine silik silik olsada geliyor işte.

Gizemli KöyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin