Selin

93 6 1
                                    

Hemen Eminin yanına gittik ve onu uyandırdık. "Emin, Emin , Emiiin".
" Duymuyor çocuk ya."
"EMİİİİİİİN" diye bağırdı selin Emini sarsarak. Sonunda uyandı. "Ha? Noldu? Nerdeyiz? Neyse ben uyuyorum"
Bu çocuk ne diyor ya.

"Emin, kalk hemen çıkıyoruz köyden yol geri geldi." dedim biraz sinirle.

"Tamam ama 5 dk daha."

Onu biraz fazla sarsarak" Başlatma lan 5 dkkandan kalk hemen. dedim ve sonunda gözlerini açtı ve bana tip tip bakmaya başladı. Ve sonra tokat attım yüzünün ortasına. "Hadi ayağa kalk gidiyoruz" dedim. Selin gülmeye başladı. Onunla beraber hepimiz birden gülmeye başladık. Bu kız güldükçe ikimizde gülüyoruz. En sonunda biraz ciddileşip "hadi yürüyün çıkmamız gerek." Dedim. Ve sonunda Yolun sonuna geldiğimizde çıkışa sadece 10-15metre vardı. Gördüğümüzde sevinçle dans etmeye başladık. Selinin tam karşısındayım. O gülümsedikçe bende gülümsüyorum.

"Çok güzel gülüyorsun be. Çok aşığım sana çok seviyorim seni."

"Mert? Az önce sen bana ne dedin."

Hass.. Ben seslimi düşündüm onu lan. İşte şimdi bittim ben ya.

"Mert, az önce seni seviyorum dedin bana."

Napalım artık laf ağızdan çıktı bi kere.

"Evet, dediğim gibi selin. Seni seviyorum." diye itiraf ettim sevgimi biraz utanarak. Selin tam bir şey diyecekken arkamızdan biri bağırarak bize yaklaşıyordu. Üçümüzde şaşkınlıkla ona baktık.

"BURDAN ÇIKMAYACAKSINIIIIIZ" diye bağırarak üstümüze doğru elindeki bıçakla üstümüze koşuyor. Ne yapacağimizi bilemeden bizde koşmaya başladık. Kafamı bi anlık çevirdiğimde bizden daha hızlı olduğunu anladım bize nerdeyse yetişmişti. Selin daha gerideydi ve onu yakaladı. Gözlerimin önünde kızı bıçaklayıp kaçtı resmen.

"Meeeeeert"

"Seliiiiiiin" deyip yanına koştum. Kızın karın bölgesi öylece kesilmiş. Onu öyle görünce içim gitti. Gözlerim doldu canım yandı onu öyle gördüğümde. Kucağıma aldım onu. Taşımaya başladım.

"Dayan selin. Çıkacağız burdan bulduk çıkışı biraz dayan."

"Mert bir şey diyeceğim. Bende seni seviyorum."
Dedi ve sonra gözlerini kapattı.

"Hayır selin.Olmaz ya olamaz. Lütfen selin biraz dayanmalısın. Selin nolur ya hayır ya" onu yere bıraktım saçlarını okşamaya başladım. Ve sonra emin yanıma gelip bana sarıldı.
"Kanka ya çok canım yanıyor gözlerimin önünde öldü çok seviyordum onu kanka" dedim gözlerimden yaşlar akarak.

Gizemli KöyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin