~Sevgiliye Mektup2~

47 4 0
                                    

Yine Merhaba, sevilmeye doyamayan Sevdiğim. Kulaklarını çınlattığım için özür dilerim. Yine dökülmek istedi kalbimdekiler beyaz sayfaya. Önce hal hatır sorarlar değil mi? Ben de geleneği bozmayayım

-Nasılsın?- ah, hayır olmadı bu.

-Mutlu musun, değil misin?- işte bu oldu. Zaten yukarıdaki soruyu sorduğunda hiç kimse doğru cevabı vermez ki.
Neyse sen cevabını verene kadar ben mutlu muyum, değil miyim onu söyleyim

-Aslına bakarsan değilim. İçimde garip hüzün, gözlerimde dolup taşan bir yük var. Sanırsam sensizliye alışmak bana hiç iyi gelmiyor, be Sevdiyim.

Bugün yine gururuma kıydım ve seni görmeye geldim. Gülüyordun! Evet, evet G Ü L Ü Y O R D U N. Hem de yürekten. Arkadaşlarınla her zaman gittiğiniz kafede oturmuş Gülüyordun! Senin elbet mutlu olmanı istedim fakat bensiz bu kadar mutlu olman içimi acıttı işte.

Seni yine seyr etmeye devam ettim, özlemiştim. Sakince ayağa kalkıp, çıkışa doğru ilerledin, bense beni görmeyesin diye elinde menü tutmuş kilolu heykel adamın arkasına saklandım.
Tüm ciddiyetinle çıktın dışarıya, sanki yorulmuşçasına derin bir nefes alıp merdivenlere indin ve oturdun. Sol eline yardımcı olarak diğer elini cebine getirip bir sigara paketi ve çakmak çıkardın. Şaşırdım. Sen, sigara içmezdin ki. Bilhassa nefret ederdin. Acemice şeffaf kağıtı açarak rüzgarın onu götürmesine izin verdin. Daha sonra iki dudağının arasına getirirken ilk başta öksürsen de, zehri içine çekmeye devam ettin. Biliyor musun ne fark ettim? Sen de mutlu değildin. Az önce gülen gözlerin şimdi masumca uzak bir noktaya odaklıydı. Bir anlık yanına gelmek istedim, adım attım, Yapamadım. Olmadı! Bunu ben istemiştim değil mi? Bensiz senin mutlu olman için sensiz beni yalnızlığa mahkum ettim. Şimdiyse, kendime verdiyim cezamın acısını çekiyorum. Acaba sen de benim yaşadıklarımı yaşıyor musun? O sigara dumanını içine çektiğinde aklında beni çiziyor musun? Neyse boş ver gitsin... Ne kadar soru sorsam da cevabını hiç bir zaman bilmeyeceğim ki, senden habersiz yazılan mektuplar birikirken, sen yine uyumaya devam edeceksin. O zaman sana iyi geceler, sevilmeye doyamayan Sevdiğim. Rüyanda yine bensiz gülümsemen dileğiyle...
Ss

Hayatla Anlaşamadık ki...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin