> T E R A Z İ <

7.3K 145 135
                                    

_____________________________

> [ t e r a z i ] <
• 23 eylül ~ 23 ekim
• elementi hava
• yöneticisi venüs
• rengi pembe
• tarot kartı adalet
• anahtar cümle "eğer mutlu olmayacaksak hayata neden geldik"
• anahtar kimlik "The Peacekeeper"

_____________________________

Terazi dünyevi haz gezegeni venüsün ikinci çocuğudur. Büyüğü Boğanın huylarını devam ettirir; kokulara, yemeğe, uykuya, güzelliklere olan arzuyu o da taşır.

Ama Terazi, Boğayla çok önemli bir noktada ayrılır. Boğa her şeye kendi sahip olmak isterken, o her şeyi insanlığa dağıtmayı sever.

Teraziyi, terazi yapan dengeli olmaya çalışırken en büyük dengesizlikleri yapmaktır.

Terazi en insancil burçtur. Sever, kollar, yardım eder. Sonra gider bunları yaptıklarından kazık yer.

Çok sever ama çabuk sever. Bir ilişkiye başladıktan sonra dikkati kayıp başkasını da sevebilir. Hatta seni severken diğer sevgililerini de seviyor olabilir.

Açık görüşlüdür. Kolay adapte olur. Terazinin hayata diğer insanlardan daha farklı bir bakışı vardır. Kolay anlaşılmaz. Zaten kendini de anlatamaz. Bu yüzden farklılık sever. Gidip hiç anlaşamayacağı birine sırf o diğerlerinden farklıydı diye aşık olabilir.

Kalıplaşmış görüşlerin adamı değildir. Sistem dediğimiz olayı zaten sevmez. Bu yüzden  "kopya da, hırsızlık ta, hepsi de hak ulan, devlet bizden çalıyor zaten" diye düşünebilir.

Çabuk kalkar, çabuk oturur. Kendisi havanın çocuğudur bu yüzden ani değişir. Umarız yanında senin ani değişimlerine ayak uyduracak insanlar taşıyorsundur çünkü yanlış anlaşılmaya çok müsaitsin.

Çarpık bir ahlaki anlayışı vardır. (biraz felsefe biliyorsanız teraziyi anlamanız kolaylaşabilir.) Bu yüzden yaptıkları ve söyledikleri ya insanları çok irirte eder ya da çok güldürür.

Terazi için söyleyeceğim tek şey. Adaleti sağlamaya çalıştığını biliyorum. Sisteme karşı bir kavga içindesin ama bunları sisteme köle olmuş insanlara yapıyorsun. Aradığın takdiri göremeyebilirsin. Buna hazır ol.

Söyleyeceğim tek şey sen kesinlikle yanlış ülkeye doğmuşsun. Senin kafan buralara ait değil. Bu toplum senin potansiyelini harcıyor.

Seninle hep anlaşamasam da seni anlıyorum. Kendin olmaktan vazgeçme.

Seviliyosun.

_____________________________

• nerede ne konuşulup konuşulmaz hemen öğrenmen lazım.

✨ 12 BURÇ ✨ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin