> A K R E P <

7.6K 221 89
                                    

_____________________________

> [ a k r e p ] <
• 24 ekim ~ 22 kasım
• elementi su
• yöneticisi plüto // mars
• rengi koyu yeşil // siyah
• tarot kartı ölüm
• anahtar cümle "hissettikçe yaşıyorum, alıştıkça ölüyorum."
• anahtar kimlik "The Eye of the Unseen"

_____________________________

Mars roma savaş tanrısıdır, Plüto roma ölüm tanrısı. Bu yüzden akrep marsın çocuğu koçun savaşırken gözünün içine baktı o korkudur.

Savaşın hiddetiyle, ölümün nihayetini içinde barındırır. Bu yüzden akrep burcu insanların gözlerinin içine herkes bakamaz.

Akrep burcu derinliklerin burcudur. Kendi tozpembe, huzulu dünyanızda mutluysanız. Buralar suların derin kısımları çocuklar. Dikkat edin boğulabilirsiniz.

Herkes akrep burcunu sevmez. Sevemez çünkü akrep burcu sevgi ve nefret dediğimiz kavramların ötesine geçmiştir. O nihayi hakikati arar. Size bu dünyada kaçtığınız, her gün giydiğiniz kıyafetlerin, yaptığınız makyajın, seviyorum dediğiniz ama yalan söylediğiniz insanların, her kusurunuzu, her maskenizin altını arar.

Tıpkı öldüğünüzde öbür tarafta olacağı gibi.

Yani kısaca kaçtığınız her şeyi siz bilmiyorsanız dahi o görür.

Akrep ilgisi olmadığı şeye ilgisi varmış numarası yapamaz. Tatminsizliğini saklayamaz. Kıskanır da kıskandığını saklayamaz. Üzgünse ağlar göz yaşlarını tutmaz. Duyguları vücudunu aşan. Mantıklı olması gerketiğini bilse de duygularına hakim olmaz. Bize yapmamamız, saklamamız ne gerketiği söylenmişse tam tersine içindeki çocuğu öldürmemiştir.

Akrep burcu hakikatın son noktasını arar arkadaşlar. Bu noktada kendinizi rahat hissetmek için espiri yapamazsınız. Ayazı gibi kesen sert, soğuk bir ciddiyeti vardır.

Bunları görmeden asla onun içindeki iyiliğe ulaşamayacaksınız. Unutmayın ki cennete gitmeden önce biz de cehennemde yanıcaz.

_____________________________

• öğrenmesi gereken ders insanların insan olmalarına izin vermelisin. bunu kendine de yapıyorsun akrep bizler kusurlu yaratıldık her gün savaştığımız şey bu. herkesten peygamber erdemi göremezsin.

✨ 12 BURÇ ✨ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin