Burçlar için Slow Parçalar (90lar)

4.6K 110 31
                                    


Büyük bir 90lar fanı olaraktan bu bölümü yapmak zorundaydım arkadaşlar.

Her burça verilmiş bir 90lar parçası var. (Benimgibi) Zaten müzik severseniz şarkıları biliyor olabilme ihtimaliniz yüksek. Bilmiyorduysanızda bilin, dinleyin ve unutturmayın çünkü eski şarkılar şarap gibi yıllandıkça güzelleşiyor. Şimdikilerse birkaç dinlemeden sonra sıkıyor.

Birde buraya slow olmadığından koyamadığım ama efso bir şarkıyı koyayım; İS MA İL !!
(Telefonda görünmüyor ama mutlaka dinleyin.)

İyi okumalar

_________________________

Koç - Aldırma Deli Gönlüm - Sertab Erener (1992)


"Hergün bir şey daha biter. Giderek acı vermez biten şeyler. Kayıtsız bir razı oluş başlar. Sıradan izler bırakır en tutkulu aşklar."

______________________

Boğa - Beni Aldattın - Asya (1996)


" Zorlama hiç boşuna, içinden gelmeli sevmek."

_________________________

İkizler - Susma - Aşkın Nur Yengi (1990)


"Susma veda ederken. Biraz gül , bir şey söyle giderken. Gitme hemen gitme  kal . Biraz dur daha erken."

________________________

Yengeç - Adı Bende Saklı - Sezen Aksu (1998)


" Sığınak değil en kuytular. Gökte ay on dört ben dolunay. Son hatıramı sinene sar. Bu kadarına razıyım yar."

_______________________

Aslan - Gel Çarem - Gülşen (1996)


" Güneşim sıvanır mı çamurla. Yangınım söner mi umutla. Hadi gel çarem, hadi sev çarem. Bırakma beni sonsuzluğa."

______________________

Başak - Beni Hatırla - Ayşegül Aldinç
(1995)


"Dağılsın kalbin, öl hatta orda. Lanetler yağdır beni hatırla."

________________________

Terazi - Oyalama Beni - Ajda Pekkan (1993)


" Bir anlık heves için, bir anlık heyecanla dokunma ve oynama gururuma."

_______________________

Akrep - Vazgeçtim - Yıldız Tilbe (1995)


" Vazgeç yüreğimden, düşlerimden. Yaralıyım bin yerinden. Ben değilim seviştiğin. Affedemem, beni affet. Gidiyorum uzaklara. Sensizliğe."

_______________________

Yay - Kış Güneşi - Tarkan (1994)


" Yürekli olmadan, meydan okumadan yaşanmaz aşk."

_______________________

Oğlak - İki Gözüm - Sezen Aksu (1996)


" Yok mu ? Senin insafın yok mu ? Bir güler yüzün çok mu ? Dağ mısın, taş mısın? "

______________________

Kova - Sonuna Kadar Geldim Aşkın - Ferda Anıl Yarkın (1996)

" Gücüm kalmadı artık her yokluğuna."

________________________

Balık - İnci Tanem - Tarkan (1997)


"Sığınıp anılara bu hasrete dayanırız elbet."

_______________________

✨ 12 BURÇ ✨ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin