Koç - AkrepBu iki tutkulu, hırslı ve ateşli burç birbirleriyle çoğu zaman anlaşamasalarda temel olarak çok benziyorlar.
Boğa - Balık
Bu ikiliden daha ponçiğini bulamazsınız. İkiside anlayışlı, uykucu, hep aç, huysuz tatlı cadılar.
İkizler - Başak
Birbirinden bu kadar nefret eden iki burç daha bulamazsınız. Ama ne gariptir ki birbirlerini çok benziyorlar.
İkiside konuşkan, eleştirel, entellektüel ve Zaman Zaman ikiyüzlüler. (Alınmak yok.)Yengeç - Terazi
İşte geldik zodyağın en dengesiz ikilisine. Yengeç ve terazinin bazen aynı burç olduğunu bile düşünüyorum. Her ikiside empatik, anlayışlı, düşünceli, hassas, dengesiz ve mazoşist.
Aslan - Oğlak
Bu ikisinin en büyük ortak noktası kesinlikle gösterişi sevmesi. İkiside lider, lükse düşkün, çalışkan ve tuttuğunu koparan tipler.
Yay - Kova
Geldik zodyağımızın iki filozofuna. Bu özgürlük savaşçılarına bir karavan verin ve Dünya'yı turlasınlar. Çünkü ikiside çekip gitmek istiyor. Bu ikili özgürlükçü, yenilikçi, yaratıcı ve asi. Sevgili Kovalar kendinizi yalnız hissetmeyin. Bulun bir Yay ve sakın ayrılmayın.
Miğde bulantısından kıvranırken yazdığım bölümü okudunuz. Beğendiniz inş.
Hepinizi öpüyorum ve atletsin sakın dışarı çıkmayın diye tembihliyorum.
Orspu mart göstrp elltmedi.s.s
Siz de tuzağına düşmeyin. Miğdenize soğuk almayın.
Svglr,syglr.