Wattpad Karakterleri ve Burçlar / 4N1K

9.1K 241 187
                                    




Yine merhaba söz verdiğim gibi bu bölümde de 4N1K yı yapacağım. Zaten karakterler ve burçlar aklımdaydı o yüzden fazla beklemeye gerek duymadım hemen yaptım.

Hazır konu 4N1K iken azıcık kitap hakında konuşacağım. Bu lanet olası mükemmel kitabı Vişneli Kapkek ablamız okuyordu. Bende gecenin bir körü sıkıldım. Açtım kitabı okuyorum. O zamanlar şimdiki gibi çok okuyucusu yoktu. Az kişiydik. Milyonlara ulaşamamıştı kitap. Neyse dediğim gibi açtım gece okuyordum ama ben nereden biliyim bu kadar komik olacağını. Sesli gülmeyeceğim diye ciğerlerimi pertletecektim. Ama ben ota boka gülen bir insanımdır. Yani içimde tutamadım belli bir yerde kahkahalarla gülmeye başladım. Babam geldi. Adam beni dövüyordu. Evde izdaham yaşandı yemin ediyorum. Tabi söylendi söylendi gitti ama benim için korkunçlu bir anıydı.


Neyse şöyle söyliyeyim ben wattpadde ki kitapların çok büyük fanı değilim . Okuduğum belli başlı iki yazar vardı - Vişneli kapkek abla ve Nehir Erdem-. Öyle wattpaddeki her karaktere de ölüp bayılmam. Zor beğenirim ama bu lanet olası mükemmellikteki 4N1K beni öyle saplantılı bir hale soktuki GÖKHAN gibi erkek arıyorum. Tabi ben boğa burcu olanını yani daha sakinini istiyordum. Ne tür bir kız kıskanç, öfkeli, sahiplenici ve kısıtlayıcı birini ister ? Vallahi ben istiyorum çocuk tam evimin direye modunda. Hatta bir ara ortalıkta " Adı GÖKHAN , soyadı ÖNAL, olan erkek arıyorum. Eğer Burcunda Boğaysa gel beni al. " diye takılıyordum. ( Yakınlarım bilirler :D)

Yani bu kitap benim wattpad favoriler listemde 3. numaradadır. Okumayan kalmışsa gitsin bir zahmet alsın kitabı.





Neyse hadi artık burçlara geçelim;





4N1K KARAKTERLERİ VE BURÇLARI

Yaprak - Kova ( nöron savaşları burcu Kova ayrıca gizli bir duygusaldır.)

Ali - Akrep ( yükselen : Boğa. Akrep : aşkını sır gibi tutması. Boğa : sakinliği ve sabırı.)

Gökhan - Koç ( yükselen: Akrep. Koç: hiddeti ve komikliği. Akrep: Kıskançlığı)

Sinan - Terazi ( Yavşak burcu terazi :D)

Oğuz - İkizler (Tuhaf insanların % 80'i bu burçtan :D)


Bonus:


Tuna - Başak ( yükselen: Yay. Başak: Her şeyi eleştirir. Yay: Gerçekçidir/ Kabadır ( götün tekidir demenin kibar yolu :D))

Merve - Yengeç ( Gökhan ve Merve bu yüzden olamadı. Koç ve yengeç demek 1 dakika önce mutlu 2 dakika sonra kavgalı demek.)

Barış - Terazi


Okuduğunuz için teşekkürler.

✨ 12 BURÇ ✨ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin