_____________________________
> [ y a y ] <
• 23 kasım ~ 21 aralık
• elementi ateş
• yöneticisi jüpiter
• rengi turuncu
• tarot kartı denge
• anahtar cümle " hayat bize öğretilenden çok daha fazla"
• anahtar kimlik "The Anarchist"_____________________________
Yay burcu roma baştanrısı Jüpiter tarafından yönetilir. Jüpiter, Zeusun roma formudur.
Yay burcu özgürlük denince akla gelen ilk burçtur. Çünkü genetik kodlamasında başına buyrukluk yazılmıştır. Onu kısıtlayan dayatmalardan nefret eder.
Örneğin; okul, devlet, din, sorumluluklar...
Bu yüzden yay burcu bu konularda kalıpların dışına çıkmış bir görüşü vardır.
Öğretmenleriyle anlaşamaz. Kurallara uymaz. Mesela Dini inancı varsa bunu asla diğerlerinin (çomarların) yaptığı gibi yapmayacaktır. Kendi bildiğini okumayı seçer.
Tanıştığınız en komik insanlardan olabilir. Çünkü üzerlerinde gerçek bir boşvermişlik vardır. Söylediklerinin ne anlama geleceğini didiklemeden katıksız söylerler. Bu cesur dürüstlüğe aslında hepimizin ihtiyacı var.
Açık görüşlüdür. Kendisiyle aynı görüşü taşımayanlarla da arkadaş olabilir. Yay burcuna göre arkadaşlık kuralları olan seçilecek bir kavram değildir. Onunla konuşanla konuşur. Bu yüzden insanlara kendilerini iyi hissetirir. Yargılamaz çünkü düşünecek olursak zaten kişilik olarak farklı olan o bu yüzden kendisi yargılanmaya çok uğranış kişi olarak insanların farklı olmasına alışmış biridir.
Ama yay burcu ne kadar iyi bir arkadaş olursa olsun. Berbat bir aşıktır. Çünkü kısıtlanmayı sevmeyen doğası dışarıda görülecek çok şey varken, evlilik gibi klişeleşmiş bir kavram hayatının gitmesini istediği yer değildir.
_____________________________
• öğrenmesi gerken ders istediğini yapabilirsin kimse karışmıyor ama arkanda bıraktıklarının sorunluluğunu al yeter.