> Y E N G E Ç <

9K 245 259
                                    

_____________________________

> [ y e n g e ç ]<
• 22 haziran ~ 22 temmuz
• elementi su
• yöneticisi ay
• rengi gri
• tarot kartı araba
• anahtar cümle "Bir vücutta 100 duyguyu büyüten kadın"
• anahtar kimlik "The Soul"

_____________________________

Yengeç burcu ay tarafından yönetilir. Ay kadınlık, doğurganlık, medcezir ve ruhu simgeler. Ayın tek çocuğu yengeçtir.

Hassastır. Ruhu kırılgandır. Her şey ona rahatça batar. Hassas değerleri vardır. Bir şeyin yanlış olduğunu düşüniyorsa sanki saldırı ona yapılmadı da bütün dünyaya yapıldı gibi bir tepki gösterebilir. Ya da bir sistem eleştirisini kendisine bağlayıp da sinirlenebilir. Her şeyi içine katar içinden çıkarır.

Bu hassaslığı onu hem en merhametli hem de en bencil insan yapabilir.

Şüphecidir. Kesin bir yaklaşım izlemekten kaçınır. Bir çok insanın gururu yüzünden dönemediği yollar olduğunu görmüş yaşlı ruh ay, yengece "hiçbir şeyden emin olma çünkü kader şaşırtmak üzerine kuruludur" u öğretmiştir.

Bu şüpeciliği onu hem erdemli hem de bir korkak yapabilir.

Sempatik ve sıcak bir izlenim verirken. Soğuk ve gizemli kalabilir. Unutmayın bir yengeç size ne kadar güvenirse güvensin kabuğunu terkedecek kadar değildir bu.

Bu güvensizliği onu güvende de tutabilir iki yüzlü olmasına da sevep olabilir.

Zaten kolay güvenemeyen yengeç öylesine çıkmaları asla beceremez. Kendini sonsuz bir yalnızlığa mahkum da etmek istemez. O ailesinin evinde bulduğu rahatlıkla hayatına girecek kişiyi bekler. Bu yüzden romantik ruhludur. Komik kısmı standartları da yüksektir bu yüzden umarız o erkeği bulursun yengeççiğim.

Bu huyu onu hem hayalperest hem de ne istediğini bilen biri yapabilir.

Bir yengeç karşılaştığı duruma karşı aynı konu için hem sinirlenip hem anlayabilip hem şüphelenip hem üzülebilir. O kadar şey aynı anda gelir ki ona verebileceği tek cevap "bilmiyorum" olabilir.

Bu huyu onu hem anlayışlı hem de hakkını yedirtmek zorunda kalmış hale getirebilir.

Ne düşüncelerinin, ne duygularının ne de yaşam stilinin keskin çizgileri vardır. Bu yüzden ne siyahı ne beyazı tam görebilir. İkisini birbiri olmadan göremez. Bu yüzden kendisi gridir. Derslerinde dahi ne en iyi olur ne de en kötü. Ortada kalmayı tercih eder. Bu gri bölgede kalma huyu bütün hayatını işgal etmektedir

_____________________________

• öğrenmesi gereken ders risk almak ve kendi grilerinden kurtulmak.

✨ 12 BURÇ ✨ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin