Koç - Savaşçı ruha sahip koçlara da Christina Aguilera - Fighter (Savaşçı) gider.
Boğa - Benim için tam bir ayıcık olan Boğalar bana soğuk kış gecelerini, kalın kazakları, dağınık yorganları ve uzun içten sarılmaları hatırlatıyor. Ve tabi ki The Neighbourhood - Sweather Weather (Kazak Mevsimi)
İkizler - Sürekli değişen bir burç olan ikizlere de Placebo - Every You, Every Me (Her Sen, Her Ben) yakışır.
Yengeç - Tek kelime etmeye gerek yok. Şarkı bütün sözleriyle yengeç burcu için yazılmış. Melanie Martinez - Cry Baby (Zırlak Bebek)
Aslan - Güneşin, mücevherlerin ve gösterişin burcu. Kendi uğurlu taşının altın olmasının yanında şarkı sözleriyle gerçekten bir aslanı anlatıyor gibi. Imagine Dragons - Gold (Altın)
Başak - Başağa parça bulmak gerçekten zordu ama yinede başardım. Oldukça iyi bir iş çıkardım. Sözlerine bakrasanız gerçekten kendinizden bir şeyler bulabilirsiniz. The Fray - How To Save A Life (Nasıl Hayat Kurtarılır)
Terazi- Bize gerek kalmamış şarkı Terazinin aşk hayatını açıklamış. Taylor Swift - Blank Space (Boş Alan)
Akrep - Kalabalıklar içerisinde yalnız hiseden Akreplere. Lil Wayne ft. Bruno Mars - Mirror (Ayna)
Yay - Bu da maceracı Yay'a. Arctic Monkeys - Stop The World I Wanna Get Off With You ( Dünyayı Durdurun , Seninle İnmek istiyorum)
Oğlak - Oğlak demek Para demek, Güç demek, Şan demek. Lana Del Rey - Money, Power, Glory ( Para, Güç, Şan)
Kova- Bu da The Beatles'tan kovalara nasihat olsun. The Beatles - Hey Jude
Balık- Onlara en iyi yaptıkları şeyi söylüyorum; hayal edin . Coldplay - Paradise (Cennet)