Bölüm-2-

506 43 3
                                    

M/Barış
Arkadaşlar voteleri unutmayın sakın sizi seviyorum :*

İyi okumalar....

Seranın anlatımı

Sabah alarmın sesiyle uyandım halıyla 1 dk tavanla 3dk ayağımla 1 dk kesiştikten sonra yatağımdan kalkıp düzelttim banyoda rutin işlerimi yaptım ve mutfağa gidip kahvaltılık atıştırdım ayak üstü ev çok kirlenmişti temizlemem lazımdı hemen işe koyuldum...

Barış'ın anlatımı

Sabah uyandığımda bu gün yeni kız gelecekti Çalışmaya çok sexi bi kızdı ama onun bekareti kalmamıştır kesin ben bakirelerden hoşlanan biriyim savaş vicdan yapar bildiğiniz kalpsiz savaş kızlara vicdan yapar neyse banyoya gidip soğuk duş aldım çıkıp tişörtle kot pantolon giydim ve aşağı inip aileme günaydın deyip kahvaltı  yapmaya başladık bu sabah savaş yoktu her sabahki gibi onu boşverip şirkete gittim..

Savaş'ın anlatımı

Sabah uyandığımda odamda olmadığımı anladım yanıma baktım esmer bi kızdı adını bile hatırlamıyorum hemen pantolonumu yerden kaldırıp giyindim ve kızın Parasını yatağın yanındaki masaya koydum ve kapıyı çarparak çıktım odadan çıkınca barda olduğumu anladım hemen evime gidip iş kıyafetlerimi giydim ve işe gittim asansöre binip odama çıktım kapıdaki sürtüğü gördüm yani sekreterim açık seçik giymiş her zamanki gibi ve konuşmaya başladı "seviş bey Melih aksayan kızı odanızda sizi bekliyor"dedi bana bakarak başımı sallayıp içeri girdim kız hemen ayağa kalktı ve süzmeye başladım kızı çok güzelmiş kesinlikle yatmam gereken kız giyimi nasıl diye sorarsanız beyaz dekolteli bi Tişört alttan götünü zor kapatan bi etek ve siyah bi ceket
Kesinlikle iş konuşmak için çok sexi giyinmiş olamaz amacı belli amacına ulaştıralım o zaman yazık olmasın....

Seranın anlatımı

İşimi bitirdiğimde saat 19:00 olmuştu hemen kalkıp duş aldım sonra giyinip iş yerine gittim bara girdiğimde az kişi vardı erken olduğu için gidip Üstüme Barın formasını giydim ve barmenin yanına gittim yavaş yavaş dolanmaya başlamıştı patronuma burdaydı ilk gün olduğu için gözü hep üstümdeydi ben içkileri dağıtırken iki kişi girdi Kapıdan birisi çok yakışıklı uzun boyluydu diğeri biraz kısa kalıyordu yanında kızların ağızlarının duyları akıyordu erkeklerse kızgın ve kıskançlıkla bakıyordu taş çocuk patronumun yanına gidip tokalaşıp oturdu bende yüzümü barmene çevirdim ve onun kim olduğunu sordum bar men "savaş bey büyük patron burası onun ama kardeşi patronluk yapar her gece biriyledir türkyenin en zengin piçlerinden biri çoğu kız onu ister" dedi kıskanarak Barış beyin kardeşi demek ama hiç benzemiyorlar Adı güzelmiş ama savaş ve Barış neden böyle acaba beni bu düşünceden ayıran savaş beyin beni çağırması oldu hemen yanına gidip "buyrun efendim dedim"

"Iki bira istiyoruz çabuk ol"dedi soğuk bi şekilde ben de hemen gidip bi tepsiye iki bira koydum ve götürecektim ki bi kıza çarptım "çok özür dilerim gerçekten bilmeden oldu"dedim "tama bi daha olmasın lütfen" deyip gidicekti ki savaş ve Barış geldi savaş sesizliği bozup "dikkat etsene körmüsn"dedi Barış"görmedi kızı bilerek yapmadı kızmaya hakkın yok"dedi sarışın kız "aaa savaş Teksoy değilmisin sen"dedi şaşırarak savaş"benim bu geceyi benimle olmaya ne dersin" dedi çapkınca gülümseyerek kız hemen savaşla masalarına gitti Barış"kusura bakam bazen kaba olabiliyor"dedi bende"teşekkür ederim"deyip işime döndüm tüm gece çalışarak geçti Barış ben çıkana kadar bardaydı savaşsa saat 23:00 da yanındaki kızla odaya çıktı çokyorgundum hemen üstümü değiştirip uyumaya başladım....

Barış'ın anlatımı

Sera gidene kadar bardan çıkmadım hep içtim çok güzel kızdı ve utangaç nasıl olurda barda Çalışmaya gelmişti anlamıyorum barda sevişenleri görünce yüzü domates gibi kızarıyordu ama o halinde bile çok tatlı ilk defa bi kız için böyle düşünüyorum ve kendime kızmıyorum çünkü o bunuları hak eden birisi bardan çıkıp arabama atladım ve eve Sürdüm....

Patron mutlu son istiyor (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin