M/Esila
İyi okumalar.....
Savaş'ın anlatımı
Sabah uyandığımda bi an şaşırdım bu Odayı ilk defa gördüm kesinlikle Barın odalarından biri değildi Yanımdaki kıza baktım sarışın çok sexi bi kızdı hemen kalkıp tişörtümü giydim pantolonumu Aradım ama bulamadım en iyisi kızı uyandırmak adı neydi şimdi bunun üfff ne vardı bu kadar içtim ya kıza hafifçe dokundum kıpırdandı biraz yok bu böyle olmaz en iyisi öpmek kızın dudağına yapıştım 4 saniye sonra hemen karşılık verdi sabah öpüşmeyi sevmezdim ama mecburum ve kız çok güzel 1:2 dk öpüştükten sonra pantolonum nerde diye sordum dedi boş ver ve dudağıma yapıştı çok sexi hayır diyemiyordum kız cesaretliydi de en güzeli.
Seranın anlatımı
Gece geç uyuduğum için saat 13:30 da uyandım hemen rutin işlerimi yapıp hazırlandım kot şortla Tişört giydim ve spor ayakkabımıda giyip çıktım bu gün tek dostum melek gelecekti ailesini kaybetmişti ve 1 aylığına Ankara'ya gitmişti hemen hava Limanı'na gidip beklemeye başladım 30 dk bekledikten sonra melek indi uçaktan hemen koşup sarıldım çok özlemiştim onu ve hemen taksiye binip eve gittik birlikte yaşıyorduk biz melekle çene çalmıştık eve kadar eve geldiğimdede melek uykusu olduğu için uyumuştu bende saat 19:30 olduğu için hemen işe gittim bu gün patronla konuşup meleğide işe alabilir mi diye sorucam inşallah alırda birlikte çalışırız ben bu düşüncelere dalarken bara gelmiştim bile hemen savaş ve Barış beyde gelmiş yerlerinde oturuyorlardı gidip formamı giyip konuşacaktım.
Barışın anlatımı
bara geldiğimde sera daha gelmemişti o kız masum görünmüyor ama çok masum bence yada iyi rol yapıyor savaş geldiğinde yanında dün ki kız vardı çok güzel bi kızdı ama sera kadar masum ve tatlı değildi sera Çocuksu gibi bi Yapıya sahip ama Esila öyle değil ama seradan kat be kat seksi giyiniyor ve bu Hoşuma gidiyor ben onlarla Konuşurken gözüm kapıya kaydı sera gelmişti bize bakıp hemen soyunma odasına geçti ben tekrar savaşlara dönüp konuşmaya başladık savaş"hayırdır Barış pek mutlu oldun kız gelince"dedi piç gülümsemesiyle Barış"yo ne mutlu olucam o kızdan mı el kadar bi şey"dedim kahkaha atarak o sırada serayı gördüm bize taraf geliyordu.
Yanımıza geldiğinde konuşmaya başladı "savaş bey konuşa bilirmiyiz"dedi gülümseyerek ama ben sinirlenmiştim niye ben değilde savaş la konuşmak istesin ki savaş"seninle uğraşamam sevgilim var"dedi esilayı öperek sera utanarak başını eğdi yüzü kızarmıştı Barış"savaş adına özür dilerim senden ne istiyordun işle ilgiliyse benimlede konuşa bilirsin"dedim sera hemen başını kaldırıp bana baktı ve konuştu"evet işle ilgili bi Arkadaşımın işe ihtiyacı vardı çok acil acaba burada eğer işçi lazımsa çalışa bilir mi"dedi gülümseyerek çok tatlı ya bu kız savaş"herkesi almıyoruz seni aldığımıza dua et"dedi çok sinirlenmiştim böyle davranmasına kızın gözü dolmaya başlamıştı hemen lafa atladım"tamam gelip çalışsın yarın seninle"dedim bana bakıp gülümsedi sulu Gözüyle ve teşekkür edip gitti bende Burak'la konuşmaya başladım
Savaş'ın anlatımı
Neden bilmiyorum ama bu kızdan nefret ediyorum Barış'ın durumuna bakılırsa da sevdiği Apaçık ortada esilayı kolundan tutup dans pistine çıkardım görsünler bakalım yeni sevgilim düşmanlarım Esila kim diye sorarsanız dün gece yatıpta doyamayıp sabahta yattığım kız çok sexi ve güzel kız beni benden alıyor Esila dans etmeye başladı bile bütün erkeklerin ağızlarının suyları akıyordu hemen yanına çıkıp bende dans etmeye başladım Barış'a gözüm kaydığında sera denen orospuyu öpüyordu anlamıştım bu kızı ben zaten ve birden şaşırdım niye diye sorar sanız sera Barış'tan ayrılıp tokat Attı yüzüne ve hemen dışarıya çıktı aşağıya indim hemen Barış'ın yanına gittim çok kötü görünüyordu savaş"noldu LAN niye tokat yedin"dedim Barış"kız konuşuyorum ikide bir teşekkür ediyor bende dayanamadım öptüm ve tokat yedim "dedi üzgünce savaş"zor ayağına yatıyor kız boş ver"dedim Barış"keşke verebilsem"dedi savaş"wow Barış Teksoy aşk Adam'ı oldu demek"dedim alayla gülümseyerek Barış"yok ya sadece hoşlantı"dedi savaş"bende yedim" deyip esilanın yanına gittim ve elinden tutup odaya götürdüm.
Seranın anlatımı
Bardan Koşarak çıktım mal öpmüştü beni salak hayvan içimden saldıra saldıra koşuyordum hemen taksi çağırıp eve gittim bi daha asla ne o barı nede o şerefsizi görmek istemiyordum belki fazla tepki vermiş ola bilirim ama ilk öpücüğüm patronuma gitmişti ve bu çok kötüydü bu düşüncelere dalarken eve gelmiştim bile melek uyuyordu hala bende odama gidip elbisemi değiştirdim ve uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron mutlu son istiyor (ASKIDA)
ChickLitPatron mutlu son istiyor Geç kalınmış bir aşk hikayesi,aşk hiç bu kadar zor olmamıştı 1-hikayenin adını değiştirdim artık adı (patron mutlu son istiyor) 2-bir süreliğine askıya alındı 10 k olana kadar bu sürede bende bölümleri düzenleyicem 2-yen...