İyi okumalar.....
Sabah Ali'nin sesiyle uyandım Ali"abla hadi kalk iş ara parasız uyuyarak yaşayamayız"dedi beni dürterek S"tamam ya bi günde uyumama izin verin ya"dedim sızlanarak neyse kalktım tuvalete gidip şu meşhur rutin işlerimi halledip dolabımın önüne geçtim kısa kot şortla askılı Tişört giydim siyah spor ayakkabımıda geçirdim çanta kullanmıyıcaktım paramı ve telefonumu cebime koyup çıktım evden otobüs durağına gidip otobüs beklemeye başladım o sırada ailem aklıma geldi araba Kazasında kaybetmiştim onları annem en yakın arkadaşımdı benim babamsa en değerli erkek ti hayatımda Ali için hayatta tutundum 17 yaşındayken ailemi kaybetmiştim Okumayı bırakıp aliyi okutmuştum bi haftadır iş arıyordum ama hala bulamıyordum bu gün bi bara gidicem son çarem iki iş bulucam ne kadar uyuya bilirsem artık sorun değil sadece Ali okusun hayallerindeki gibi Doktor olsun yeter neyse ben bunları düşünürken taksimin kalabalık sokaklarından yürüyüp bi cafeye girdim ve takılmaya başladım.Cafeden çıktığımda saat 8:00 olmuştu hemen bara yöneldim erken olduğu için daha korumalar durmuyor du hemen bara girdim iki taş erkek vardı hemen onlara doğru Yürüdüm sera"merhaba ben Barın sahibiyle Görüşmek istiyordum bi bilginiz varmı" sonra dediğim cümlenin saçmalıklarına gülmeye başladım esmer taş"merhaba aradığın kişi benim iş için gelmiş olmalısın sende" dedi gülümseyerek bende kafamı sağlamakla yetindim.
Neyse sonunda işe alındım garsonluk yapıcam hafta içi pazar günleri tatil akşam saat 20:00
Gece saat 3:00 kadar çalışacakmışım bana göre harika bi saat bunları düşünürken eve girmiştim Ali evde yoktu hemen odama geçip üstümü değiştirip uyudum...Barış'ın anlatımı
Bu akşam bara çok çok güzel bi kız geldi ilk önce erken dağıtanlardan sandım ama iş için gelmiş çok güzel bi kızdı ve masum görünümlüydü acaba sevgilisi var mı neyse savaş olmadığı için ben bakmıştım ve işe almıştım onu kaçıramazdım burası Savaş'ın olduğu kadar benimde o Yüzden Savaş'ta pek sorun etmez.Savaş'ın anlatımı
Sabah uyandığımda Yanımda yine adını hatırlamadığım bi kız vardı Parasını ödeyip çıktım eve gittiğimde yine babamla kavga ettik ve annem sakinleştirmeye çalıştı bu evde sadece Barış sevilir bende severim keratayı ama evde değildi bu gün duş neyse gidip duş aldım ve uyudum kalktığımda saat 22:00 di hemen hazırlanıp bara gittim bara girdiğimde Barış ve Burak oturuyordu tabiki Yanlarında sürtüklerde vardı ben de gidip selam verip oturdum Barış"abi işe birini aldım"dedi gülümseyerek ben"tamam kız mı erkek mi"dedim soğuk bi şekilde Barış"kız ama çok güzel"dedi çapkınca gülümseyerek seviyorum bu malı ya tam benlik biraz daha takılıp yanıma bi kız alıp odaya çıktım işimi halledip uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron mutlu son istiyor (ASKIDA)
Chick-LitPatron mutlu son istiyor Geç kalınmış bir aşk hikayesi,aşk hiç bu kadar zor olmamıştı 1-hikayenin adını değiştirdim artık adı (patron mutlu son istiyor) 2-bir süreliğine askıya alındı 10 k olana kadar bu sürede bende bölümleri düzenleyicem 2-yen...