Tüm voteleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar
İyi okumalar.....
Sabah alarmın sesiyle uyandım hemen kalkıp rutin işlerimi yapıp beyaz Gömlek altına da siyah dar pantolon giydim siyah çanta ve ayakkabı Seçtim ve giyinip mutfağa gittim Ali'yle melek yemek yiyordu bende bişeyler atıştırıp melekle beraber çıktık.
İş yerine geldiğimizde herkes bize bakıyordu erkeklerin salyaları akıyordu tabikide öyle olmadı herkes oyana bu yana koşturuyordu bizi fark etmemişlerdi bile boş verip asansöre yöneldik ve binip 9 kata çıktık iki oda vardı sadece savaş beyin adı yazılı olu kapıyı tıklatım 'gir' diye emir gelince hiç beklemedim melek karşı odaya geçmişti Savaş'ın Arkadaşının yanına savaş koltuğu işaret edip oturmamı söyledi bende oturdum
"Ne içmek istersin" diye sordu "Sütlü kahve"dedim savaş bey çalışana siparişleri söyleyip kapattı ve konuştu"ben Barış'a dedim sevgili olacağınızı çok sevindi ve birazdan geleceğini söyledi"dedi ben de başımı tamam anlamında salladım çok sinir bozucu sesizlik olmuştu aramızda bu sesizliği kapı bozdu Savaş'ın gir demesini beklemeden içeri daldı benle savaş hemen başımızı kaldırıp baktık barıştı beni görünce Koşarak yanıma geldi ve sıkıca sarıldı"seni çok özledim yaramaz"deyip yanağıma öpücük kondurdu nedense mutlu olmuştum onu görünce bazen gerçekten kardeşlerimi s diye çok merak ediyorum"kararını duydum sevgilim ve çok mutlu oldum"dedi Barış 32diş gülümseyerek bende aynı gülümsemeyle karşılık verdim savaş"hadi şimdi rahat bırakın beni çalışıyım gidin başka yerde özlem giderin"dedi ve bana döndü"sende işe başla eski sekreter anlatır sana nasıl olduğunu dedi Barış'la birlikte çıktık odadan.
Barış'la biraz konuşup vedalaştık akşam yemeğine davet etti birbirimizi Tanımak için bende kabul ettim şirkette Çalışmaya başladım melek tam karşımdaki masada oturuyordu aramızda sadece camdan yapılmış bi manzara vardı beni düşüncelerimden ayıran telefonumun sesi oldu açtığımda melekti gel konuşmam Lazım dedi bende hemen kalkıp yanına gittim masanın yanındaki sandalyeye oturdum melek konuşmaya başladı "kızım patronumu görsen delirsin varya taş mübarek artık daşbul yok bana bu yeter"dedi hey canla ve devam etti "ee sen naptın psikopat patronunla"dedi "hiç aynı soğukluk devam Barış geldi konuştuk Akşama Yemeğe çağırdı bende kabul ettim"dedim gülümseyerek "hayrola bakıyorumda pek bi Neşeli benim biricik kankam"dedi yanağımdan makas alarak "yok ya sadece Savaş'ın tüm sıcak kanlığını Barış almış onun yanında çok başka oluyorum Savaş'ın yanındaysa sadece korku ve güveni hissediyorum Barış'a pek güvenemediğim için kendime kızıyorum aslında"dedim melek "bence sen Barış'a aşık değilsin hoşlanmıyorsun bile Savaş'tan hoşlanıyorsun ama yinede sen en iyisini bilirsin"dedi "melek saçmalama o patronum benim hem benden bin kat çekici bi sevgilisi var ama neyse ben gidiyim çıkar mıkar görmezse kovulurum"dedim "tamam canım"dedi ve ayağa kalkacaktım ki birini görmemle şok oldum bizimki dinliyordu eyvah ben bittim kesin gidip Savaş'a anlatırdı çünkü Karşımda Burak duruyordu:("herşeyi duydum ve üzgünümki Savaş'a anlatmam Lazım"deyip Savaş'ın odasına gitti bende meleğe bakıp ağlamaya başlamıştım bile bittim ben :)
.......ve.......son........
Umarım beğenirsiniz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron mutlu son istiyor (ASKIDA)
ChickLitPatron mutlu son istiyor Geç kalınmış bir aşk hikayesi,aşk hiç bu kadar zor olmamıştı 1-hikayenin adını değiştirdim artık adı (patron mutlu son istiyor) 2-bir süreliğine askıya alındı 10 k olana kadar bu sürede bende bölümleri düzenleyicem 2-yen...