Bölüm-8-

252 15 2
                                    

IYI OKUMALAR.....

Seradan devam..

Barış'la 2ay olmuştu sevgili olalı ve ben Barış'ı seviyordum ilk Başlarda sıkıntılarımız oldu ama hepsiyle ayrılmadan çözmüştük ve benim hiç canım sıkılıyordu onunlayken Ali'yle de tanıştı bende yarın ailesiyle tanışıcam çok heycanlıyım savaş ne yaptı diye soruyorsanız hiç sormayın çünkü bana eziyet çektirmekten başka hiç bir şey yapmadı savaşla Barış ayrı kutupların insan sanki biri ne kadar neşeliyse diğeri tam tersiydi ne yaptı diye sorarsanız bi gün önemli bi toplantıyı unuttum diye beni depoya götürüp Karlı suda bekletti tabi ben iki gün hastalanmıştı iyileştim tekrar işe başladım bu sefer geç gittim diye depoya götürdü ve bacağı mı çakıyla çizdi tabi bende katlandım bunlara ve dayandım zaten dayanmak zorundaydım da orda çalışıyorum.

Sabah alarmın sesiyle uyandım bu gün Barış'ın ailesiyle tanışacaktım ama Barış'a süpriz yapmak istiyordum erkenden kalktım pazardı işte yoktu bu gün hemen kalkıp banyoya girdim ılık duş alıp çıktım ve elbisemi hazırladım (Multi seranın elbisesi) hemen giyinip makyaj yaptım ama tabiki hafif saçımıda örgü yaptım ve aşağı indim melekler uyuyordu daha melek naptı diye düşünüyorsanız oda Burak'tan hoşlanıyor ama söylemiyor hemen evden çıkıp Barış'ın evine gittim anahtar vardı zaten Yanımda hemen açıp içeri girdim ve mutfağa gittim kahvaltılık hazırlayıp masayı kurdum ve Barış'ın en sevdiği çikolatalı krepinden yaptım herşey hazırdı yukarı çıktım odasına kapı çalmadan girdim ben uyandırıcam onu odaya girdiğimde bir çift Barış Saçı Dağınık şekilde uyuyor hemen yanına gittim yatağa oturup kulağına eğildim
"Barış hadi kalk bak ne yaptım"dedim hımm deyip kafasını çevirdi o tarafa bende teker konuştum"Barış kalk hadi işe geç kaldın"dedim yine tık yok komedinin üzerinde su dolu bardak gördüm hemen alıp kulağına dikkat ederek yüzüne Döktüm ve Barış sıçrayıp bağırdı"ananı sikicem kimsen"deyip bana baktı ve sonra beni görünce şok geçirdi "süprizzzz"dedim gülümseyerek "Aşkım ya insan gibi uyandırsana su yla olur mu ben senin sevgilinim" dedi dudak bükerek "ne yapıyım insan gibi uyanmayınca bende bunu dednedim"dedim Barış tekrar yatağa atlayıp öylemi deyip gıdıklamaya başladı beni ben kahkaha atarak gülüyordum nefesim kesiliyordu"Barış'ı şıııı dur yaaaa"dediğimde durmuştu nihayet .

Barış banyosuna bitirip aşağı indi mutfağa birlikte gittik sofrayı görünce bi şok daha geçirdi tabi böyle güzel sofra ilk defa gördü canısı yalnız yaşıyor ya çok normal "Allah çikolatalı krep mi o" deyip hemen durduğu yerde iki tanesini midesine indirdi "öküz hödük mal bende sofrayı görünce şok geçirdin sandım"deyince Barış sofraya baktı "valla görmedim la ben bunları Aşkım eline Sağılık biliyorsun ki kremle arama kimse gireme ondan şey oldu geç sen şey otur ben Çay koyuyum sen yoruldun"dedi "hödük mödüksün ama benim hödüğümsün"dedim Barış bana bakıp kıkırdadı yerim LAN seni gülme öyle kahvaltımızı bitirince mutfağı birlikte topladık ve oturma odasına geçip film açtık daha öğleye çok kalmıştı .

Patron mutlu son istiyor (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin