'O' Gün

4 0 0
                                    

Hepsi sınıfa gelmişlerdi. 3'ünün de pek fazla arkadaşı yoktu. Okul başlayalı bir kaç ay olmasına rağmen sadece ihtyaç duymamışlardı. Uğur kafayı yemek üzere olduğunu ve bir kaç arkadaşın zarar vermeyeceğini düşünerek nedense Mert'i kendine yakın buldu ve onun yanına gitti.

-Selam

-Selam

-II, Uğur ben

-Mert ben de

-Ya bir şey sorucam, akşam içelim mi ?

-Olur

Mert normalde bu kadar çabuk biriyle ısınamazdı ancak Uğur'un yüzündeki yalnızlık ve acıyı gördü ve aynı duyguları o da yaşadığı için başkasının yaşamasını istemeyerek kabul etti. Birbirlerine numaralarını verdiler ve sıralarına geçtiler. O sırada Altuğ geldi ve Uğur'un yanına gitti :

-Üzgün gözüküyorsun

-Yok be oğlum

-Oğlum anlarım lan ben, resmen üzüntü akıyor suratından.

-Akşam içicez Mert'le, sen de gel istersen

-Mert mi ? O kim oğlum ?

-İşte bak şurdaki herif.

O sırada Mert yanlarına geldi ve konuşmaya başladılar.

-İçelim mi bu akşam ?

-İçelim anasını satayım.

-İçelim amına koyayım.

Derslere girdiler ve okul çıkışı Uğur'un arabasıyla beraber Uğur'un evine gittiler. İkisi de bakkaldan bir kaç bira almak için aşağı inecekken Uğur onları durdurdu ve evde zaten içki olduğunu söyledi.

-Oğlum alalım bira ya senin içkini mi içicez şimdi hazıra konar gibi. 

-Oğlum var diyorum ya siktir edin bakkalı.

Uğur buzdolabını açtı ve bir 100'lük çıkardı. 

A: Oğlum oha o ne lan, çok oğlum o gidip bira alalım bak.

U:Ben bunu siz gelmeseniz tek başıma içerdim nesi çok lan, gidip bir şişe daha alabaliriz hatta.

M:Oğlum napıyosunuz siz bunu amına koyayım insan gibi yeter işte üç kişiye 100'lük 

U:Oğlum yetmez bak 

M:Yeter oğlum ya Allah Allah neyin kafasını yaşıyorsunuz siz.

U:İyi ama bak az geldi dersen ben gidip almam bakkala siz gidersiniz ona göre ha.

M:Tamam lan tamam koy hadi. 

Kadehleri doldurmaya başladı Uğur. Kadehlere rakıları koyduktan sonra hepsine su koydu. Ardından muhabbete başladılar.

A:Abi ben gidip bi fıstık çerez falan alayım böyle sek sek gitmez bu.

U:Doğru lan herif ne güzel akıl etti hea. 

M:Harbiden ha mal gibi içeçektik yoksa.

A:Ne alayım sizce ?

U: Nasıl ne alayım lan ? Karışık çerez al gel işte.

Altuğ bakkala karışık çerez almaya gitti. Yaklaşık 3 dakika sonra döndü ve çerezi tabağa boşalttılar. Arkadan şarkı açmanın iyi bir fikir olduğunu düşünerek telefondan Zeki Müren açtılar. Rakıları yavaşça yudumlamaya başladılar. her birinin aklında farklı bir fikir vardı ancak hepsinin de ortak noktası üçü de zevk için değil, acıdan içiyorlardı bunu. Aslan sütü'nü. Altuğ her yudumunda kaybettiği hatırlarken Uğur her yudumunda eski sevgilisini hatırlıyordu. Mert ise her yudumunda sınıfta kalmasının ve ailesinin para yollamayı kesme ihtimalini hatırlıyordu. Çok tuhaf bir şeydi alkol. Nedense onlara çözüm gibi geliyorlardı. Geçiçi bir unutkanlık hissi gibi geliyordu üçüne de. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şarap ve ŞehvetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin