Uyandığımda yalnızdım. Başıma gelenlerden sonra benimle uğraşmak istemeyecekti elbette. Yataktan kalktım. "Ah, bu aynayı yatağımın karşısından kaldırmalıyım" Üstümde sadece boxerım vardı. Kesinlikle kilolu değildim ama kaslı da sayılmazdım. Göz altlarım mosmor olmuştu. Dağılmış durumdaydım. Zaten üç saat falan uyumuştum galiba. Hızlı bir duşa girdikten sonra kapının çalışını duydum.
- Alyss! Ah, bir şeyini unutmuş olmalısın
- Kahvaltı için birkaç bi şey aldım şapşal, dolabın bomboştu.
"Şapşal" Gülümsememe neden olmuştu.Gülümsememle çilli yanakları kızardı. Üstümde havludan başka bir şey yokken beni süzünce kızarma sırası bendeydi.
- Ben en iyisi üstüme bir şeyler giyeyim.
- Ben de sofrayı hazırlarım.Kahvaltı yapmayı pek sevmezdim. Günün bu saatlerinde hiçbi şey yapmayı sevmezdim. Ama şimdi...
Alyss ile birlikteyken bambaşka biriydim zaten.
- Bütün bunlar, neden böyle oluyor?
- Bilmiyorum. İyi insanlar da kötü seçimler yapabilir, bu onları insan yapar.
-...
- Hey, böyle yapma.Kahvaltının sonuna kadar konuşmadık.
- Ben, artık gitsem iyi olacak.
- Şey, tamam. Her şey için teşekkür ederim.Cevap vermeden öyle baktı gözlerimin içine. Belki on saniye, belki bir dakika. Emin değilim. Bazen hareketlerine anlam veremiyordum doğrusu. O kızıl kafanın icinde dönenleri merak ediyordum. Sonra aniden sarıldı. Benim kollarım aşağıda kalmıştı çünkü beklemiyordum. Ama kafamı omzunun üstüne gömmüştüm. Keşke ona gerçekten minnettar olduğumu ve gitmesini istemediğimi söyleyebilseydim. Ya da sarılabilseydim. Tek yapabildiğim onu koklamaktı.
- Bu biraz delice ama kendimi burda güvende hissettim.
- ...
- Neyse. Unut gitsin. Sonra görüşürüz.Kapıyı arkasından kapattım. Ancak birkaç saniye sonra aklım başıma geldiğinde arkasından koştum.
- Dur.
- Ne oldu?
- Gitme. Sadece bir iki gün. LütfenBir tebessümle birlikte geri döndü.
O gittiğinde Chloe ve Sasha'yı düşünmekten, kendi düşüncelerimde boğulmaktan korkuyordum. Kendi düşünce çukurumdan ve o çukura batıp oradan çıkamamaktan korkuyordum. Ve belki de. Onu yanımda istiyordum. Bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everything's An Illusion
Fantasy"Ya öldüğünü sandığın anda yaşamaya yeni başlamışsan?"