Bu bölüm Alyss Ende'nin ağzındandır.
- Colin bir şey konuşmalıyız. Ama telefonda olmaz yüz yüze.
- Tamam canım. Bu akşam uğrarım, hem birlikte yeriz yemeği.
- Aslında bu akşam programım var. Şey, okuldan kızlarla buluşacağım. Sizin evin yakınındaki parkta buluşsak olur mu?
- Tabii saat 7de parkta görüşürüz.
- Görüşürüz....
Saat 6.42'den beri parkta onu bekliyordum. Erken gelen bendim ama açıkçası bir an önce bu işten kurtulmak istiyordum. Zar zor nefes alabiliyordum. Bu hiç kolay olmayacaktı. Sinirlenecekti belki de üzülecekti. Ah işte geliyor.
- Merhaba!
Dudağıma yanaştığını fark edince nazikçe yanağından öperek onu uzaklaştırdım.
- Ben aslında... Colin lafı uzatıp ikimize de acı çektirmek istemiyorum. Ben ayrılmak istiyorum.
Colin şaşkın gözüküyordu. Ama sinirli ya da üzgün değil.
- Neden? diye sordu yavaşça.
Verecek bir cevap bulamamıştık klasik palavralar sallayacaktım.
- çünkü, bilirsin bu yürümüyor artık. Birlikte eğlenemiyoruz, mutlu değiliz. Belki de farklı insanlar tanımamız gerekiyordur.
- Başka biri mi vardı?
- Ne? Hayır.
- Yoksa... Yoksa o Phillip denen adam mı?!
İşte Colin yavaş yavaş kontrolden çıkıyordu. Ama ben buna hazırlıklıydım.
- Colin bu saatten sonra, bana inanıp inanmamak sana kalmış. Ben söyleyeceğimi söyledim. Umarım benden daha iyi insanlarla karşılarsın hayatın boyunca. Hoşçakal.Daha sonra dediklerini duymamak için oradan uzaklaştım. Eve doğru yürümeye başladım. Colin, iyi biriydi, kesinlikle yakışıklıydı, pek zeki sayılmazdı ama ondan hoşlanmıştım. Ama nedense aramızdaki bu şey gerçekten de anlamsız olmaya başlamıştım. Ben birine bağlanamazdım. Sadece gönül eğlendirmek istiyordum. Tek bir kere geldiğim hayatımın tadını çıkarmak, sadece eğlenerek yaşlanmak istiyordum. Ve Phillip yeni bir macera olabilirdi. Şimdi onu aramalıydım.
Telesekreterin sesimi duyunca hayal kırıklığına uğradım. Ne bekliyordum ki hiçbir şey olmamış gibi devam etmesini mi? Kırılmıştı elbette. Bu konuyu sonra düşünebilirdim. Şimdi biraz dinlenmek en iyisiydi. Telefonumun sesini kapattım ve yatağa uzandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everything's An Illusion
Fantasy"Ya öldüğünü sandığın anda yaşamaya yeni başlamışsan?"