İş günü

17 7 0
                                    

MEDYADA BATU'NUN YAT'I

Sabah o lanet alarmın sesiyle gözlerimi açtım. Hemen bir duş alıp saçlarımı düzleştirdim. Ve üzerime "nirvana" yazılı tişörtümü geçirip pudra pembesi bir şort giydim. Soluk suratıma yeşil göz kalemi ve hafif rimel sürüp son olarak ta pembe ruj sürdüm.

Artık hazırdım iyi görünüyordum.
Bir taksiye atlayıp oraya vardığımda dün konuştuklarımızı hatırlayıp ("yarın oğlum Batu bir parti vericek ve sende orada misafirlerimize içecek vereceksin.") Akşam için kanepe , viski vb. Şeyleri hazırlamaya koyuldum.

...........

Akşam oldu ve herkes gelmeye başladı. Fakat benim gözlerim Batu'yu arıyordu. Neden bilemiyorum ama ona karşı değişik duygular beslemiştim. Ama o zengin holding sahibi bir adamın oğlu ben ise onların partisinde garsonluk yapan fakir kız o bana asla bakmaz. Derin düşüncelere dalmışken bir ses ile irkildim.

"Kanepe ve içecekleri içeri götürdün mü? "

"Evet götürdüm Batu bey."

"Bana Batu diyebilirsin 'bey' kelimesinden hoşlanmam pek."

"Peki Batu."

"Neyse misafirler gelmeye başladı arabamda getirdiğim kıyafetleri alıp bana getirirmisin?"

"Elbette." Dedim ve uzattığı arabanın anahtarını alıp arabaya doğru yürüdüm. Kıyafetleri aldığımda burnuma o cennet kokusu yayılmıştı. O kadar güzel bir kokusu vardı ki.

............................

Batu başkasıyla dans ediyordu. Çok güzel bir kızla fakat ben neden onları kıskanıyordum? Batu benim için neydi? Kafam çok karışıktı. Arkadan bir ses duydum.
Aramı döndüğümde birtane kız suya atladı. Atladığı yere baktığımda boğuluyordu. O an yüzme bilmediğimi unutup bende onu kurtarmak için atladım. Fakat onu kurtarayım derken bende boğulmaya başladım.

MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin