Timuçin Bey

45 13 0
                                    

MEDYADA BATU'NUN BABASI TİMUÇİN BEY

Sabah oldu ben kalktım ve dışarı çıktım. Dışarı çıktığımda Timuçin Bey'i karşımda gördüm. Bir bana birde üzerimdekilere bakıp yanımda olan Batu'ya döndü.

"Bu sürtük burda ne arıyor? Dün gece ne yaptınız? Çabuk defol burdan." diye haykırdı bana.

O an beynimden vurulmuşa döndüm.
Bana "sürtük" demişti.

Batu babasına; "Nasıl böyle birşey dersin ona daha sorgulamadan nasıl yakıstırırsın? Sözlerine dikkat edeceksin Kumsal hakkında bu şekilde konuşamazsın."

Babası şaşırmış bir şekilde bize bakarken ben yat'tan koşarak uzaklaştım arkamdan Batu'nun bana "dur bekle Kumsal" demesine aldırmadan. Gidebildiğim yere kadar koştum gözyaşlarım görüş alanımı engelliyordu. Bir banka oturdum herkes üzerindeki kıyafete ve birde bana bakıyorlardı. Ama o an O kadar kırıldım ki hiçbir şey umrumda değildi.

Arkadan biri bana dokundu kafamı çevirmem ile Batu ile gözgözeydik o kadar yakındık ki nefesi nefesime karışıyordu. Gözlerimin içine bakıp babam adına Özür dilerim onun dediklerini kafana takma çünkü sen çok iyi ve tatlı bir kızsın dedi. Ve gözyaşları sildi. Bana gittikçe daha da yakınlaşıyordu. Bir yandan korkuyordum bir yandan Batu yanımda diye mutluydum. Yanağıma küçük bir buse kondurup "sen iyi ki hayatıma girdin. Senden hoşlanıyorum." Dedi. Benim gözlerim birden kocaman oldu çok şaşırmıştım hislerimizin karşılıklı olması bana tarif edilemez bir mutluluk verdi.

"Birşey demicek misin?" Dedi.

"Çok şaşkın ve çok mutluyum." Dedim ve ekledim. "Bende senden hoşlanıyorum. "

.........................................

MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin