Sabah güneşin ışığı ile uyandım. Normalde iki saat alarma saydırırdım. Ama bugün mutluydum. Çünkü Batu ile sevgili olmuştuk herkesin içinde o pijamalarımla "Benimle bir ömür olur musun?" Dedi. O kadar mutluyum ki ilk kez biri yanaklarımdan öptü, ilk kez biri ellerimi tuttu. Ilkim Batu sonum da Batu olsun diye Allah'a yalvarıyorum.
Telefonuma bir mesaj geldi.
"Günaydın başıma gelen en tatlı belam♥"
"Günaydın hayatım♥" yazdım.
"Üzerini giyin almaya gelicem seni."
"Nereye gidicez?"
"Sürpriz prensesim."
"Tamam prensim♥"
Kalkıp bir duş aldım ve saçlarımı maşa yapıp serbest bıraktım üzerime mavi bir elbise giydim. Makyaj yaptım ve dolgu topuklarımı giyip dışarı çıktım. Batu arabaya yaslanmış beni bekliyordu. Beni gördüğü an üstümden aşşağı beni süzdü ve ıslık çaldı.
"Bu ne güzellik prensesim:)"
"Yok bitanem ya birşey yapmadım ki."
Arabaya bindik direk radyodan bir müzik açtım. Radyoda "Buray-Sen sevda mısın" çalıyordu.
Ikimizde birbirimize baktık. "Sana aşık oluyorum galiba." Dedi.
Kikirdedim.:)
...............................
Geldiğimiz yer çok güzel bir yerdi yeşillik var gölün kıyısında oturma yerlerine doğru yürüdük. Oturduk ve ellerimi tuttu.
"Timuçin bey sana kızmaz mı benimle birliktesin diye." Dedim.
"Kimse umurumda değil ben uzay'dan sonra ilk defa seninle huzur buldum seninle mutlu oldum. Babam umrumda değil sen yanımda ol başka birşey istemem ""Seni seviyorum♥" dedim.
"Seni seviyorum♥" dedi....................................