Kurtarıcım

7 2 0
                                    

Arkadan bir el beni kavradı sadece o aklımda gerisi karanlık.

....................
Uyandım ve kendimi bir yatak odasında buldum. Batu başımda bekliyordu.
"Neler oluyor herkes nerde ben nerdeyim?" Dedim.

"Sana tavsiyem birdaha yüzme bilip bilmediğini kendine sorgulamadan başkasını kurtarmaya çalışma. "

"O kız nasıl iyimi?"

"Iyi evine götürdüler. "

"Bende artık gideyim." Derken kafamda bir acı hissettim. Elimle dokunduğumda sargı vardı.

"Noldu başıma? " diye inledim.

"Kızı kurtarmak için Atladığında kafanı yat'ın kenarına çarpmışsın."

"Üşüyorum ben eve gitmeliyim."

"Bu halde biryere yollamam seni benim yatağımda yatarsın ben dışarda yatarım. "

"Seni de yerinden etmiyim üşürsün dışarda hem." Dedim.

"Itiraz istemem şimdi dolabımdan bir kıyafet seçip dışarı gel kahve yapıcam." Dedi ve tebessüm etti.

Üzerime onun dolabından mavi bir şort ve mavi bir tişört geçirip saçımı tepeden topuz yaptım.

Dışarı çıktığımda kahve hazırlamış beni bekliyordu.

Batu'nun ağzından:

Bu kız ne zaman yanımda olsa kalbime birşey oluyor. Içim sanki kelebek varmış gibi çırpınıyor. Kumsal o kızı kurtarmak için denize atladığında ve başı Kanadığında çok korktum ona birşey olacak diye. Sanki artık o olmazsa yaşayamam gibi hissediyorum. Yeni tanıdığım bir kız bana neden böyle hissettiriyor?

Batu'nun gözleri dalmış öyle dururken "Batu" dedim ve çok korktu. :) Bu hali bile ayrı bir tatlıydı.

"Dalmışım pardon. " dedi.

"Önemli değil eee ne anlatacaksın kahve alıp sadece böyle oturacak miyiz bişeyler anlat bari.:)" dedim ve yapmacık bir gülümseme ekledim.

"Hani sen bana demiştin ya sen nerden anlarsın diye seni kurtardığım gün. Işte onu sana anlatmak istiyorum."

"Bekliyorum."

"Ben 1 sene evvel sevgilimi trafik kazasında kaybettim. Işte o günden beri bende kaybetme acısı nedir bilirim."

"Nasıl oldu bu? Detaylı anlatır mısın? "

"Onun doğum günüydü ve birlikte bağ evine gidicektik orda ona sürpriz hazırlatmıştım bütün arkadaşlarını oraya toplamıştım ve ona orda o gün evlenme teklifi edicektim. Ama o gün ben o sürprizler yüzünden sabaha kadar uyuyamadığım için uykusuzdum ve araba kullanırken uyuya kalmıştım işte ne olduysa orda oldu ve bir tırın altına girdik. Onun çığlıkları hep kulaklarımda. Orda kaza anında o kötü bir şekilde kafasını çarptı 2 ay komada yattı ve hayatını benim salaklığım yüzünden kaybetti."

"Çok kötü oldum ne diyeceğimi bilemiyorum. "

"Anladın mı şimdi kaybetmek ne demekmiş biliyor muşum mu bilmiyor muşum mu?"

........................................

MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin