Batu bana öyle iyi bakıyordu ve davranıyordu ki gözünden sakınıyordu. Onu seviyordum ve ilk kez birine koşulsuz güven hissedip ona aşık olmuştum. Babamdan sonra ilk aşkım Batuydu.
Batu'nun sesi ile düşüncelerimden sıyrıldım.
"Korkmazsan deniz bisikletine binelim mi?"
"Tabiki, sen yanımdayken korkmam imkansız. "
"Peki, hadi ozaman. :)"
Deniz bisikletine bindik ve ona babamla hep bildiğimiz için çok iyi kullanıyordum. Batu bana öylece bakıyordu.
"Ben merak edip ilk defa bindim fakat sen daha önce binmiş olmalısın. Böyle nasıl kullanabileceksin ki aşkım:)"
"Bizimde kendimize göre bildiğimiz şeyler var tabi.:)" deyip havalı bir bakış fırlattım.:)
Aç olduğumu hissedip Batuya
"Ben fena halde açım seni bile yiyebilirim:)"
"Hadi gidelim ozaman bişeyler yiyelim.:)"
Deniz bisikletinden indik ben elimi yüzümü yıkamak için lavaboya gittim aynı şekilde Batu da. Elimi yüzümü yıkadım ve makyajımı tazeledim.
Çıktığımda elinde gül bana uzattı.
Teşekkür ettim ve yanağına bir buse kondurup aldım.
Bana ilk defa biri gül almıştı. Ve en sevdiğim çiçek türlerinden biri de güldü.
.............................
Eve geldim ama hala yemek sırasında olan şeyi unutamıyordum. Batu benim için bitane çocuğu tanınmaz hale getirmişti. Olanlar bundan ibaretti; Tam yemek yemek için bir restauranta gelmiş ve oturuyorduk. Benim oturduğum yerin tam karşı masasında bir çocuk oturuyordu. Ve durmadan beni izliyordu ben çok rahatsız olmuştum. Fakat bunu Batu'ya yansıtmamaya çaba gösteriyordum. O çocuk bana ne taraftan bakarsa bende onun zıttı tarafa kayıp Batu'nun arkasına saklanıp gözükmemeye çalışıyordum. Batu bunu farketmiş olmalı bana bakıp;
"Neler oluyor neden bir sağa bir sola çekilip duruyorsun? Bir sorun mu var?"
"Yo... Hayır bir sıkıntı yok."
Bunu ne kadar demiş olsam da Batu bir sorun olduğunu anlayıp arkasını döndü ve o çocuğun bizim tarafa baktığını görünce anladı. Ve Batu'ya baktığımda sandalyesini o çocuğun bulunduğu yöne çevirip oturdu ve o çocuğun bana yaptığı şeyi ona yaptı, ona fazlasıyla sinirli ve dikkatli gözünü ayırmadan bakıyordu.
Garson geldi ve Batu'ya;
"Bir sorun mu var Batu bey?"
"Yok sorun yok ama olacak. Şu karşıdaki lavuk bana laf atsın diye bekliyorum." Dedi. Bağırır bir şekilde.
O adam bunu duydu ve suçlu olmasına rağmen ona bağırıp çağırmaya başladı.
"Sen kime lavuk diyorsun lan!!" Dedi.
Batu ayağa kalktı ve onun oturduğu yemeklerle dolu olan masaya tekme attı ve o çocuğa bir kafa attı. Ben çığlık bastım.
"Batu yapma hadi gidelim burdannnn...
"Kenara çekil" diye bana emir cümlesi kurdu.
O çocuk yerden kalktı ve heryeri kan içindeydi. Batu'nun kolundan tutup onu dışarı çıkardım.
O çocuğun Şu iki kelimesi beynimde yankılanıyordu."Yine görüşücez bu burda bitmedi!!!"
..............