Ve telefon çaldı. Arayan Ayla'nın ailesiydi kızları merak etmişlerdi. Ayla yaptıkarından bahsetti fakat en son yaşadıkları şeyleri onlara anlatmadı. Çünkü anlatsaydı kesinlikle ihbar ederlerdi. Bir anda kızlar bundan sonra ne olacağını düşünürken o tekrar konuştu :
-Bulamadınız mı prensesler? Ben buldum geceyarısına kadar dışarı çıkmadan bana istediklerimi bulursanız sizi rahat bırakırım bulamazsanız boom vaktiniz azalıyor ama ne istediğimi söylemeyeceğim. Tik tak hızlı olun.
P: Ne ister ki bu it!
I: Yazlığı alt üst edelim başlayalım hadi!
A: Ayrılalım daha kolay buluruz.
G: Katılıyorum hadi kızlar!
P: Durun ne arıycaz biz? Sesi titriyordu kızlar ilk defa Pelin'in korktuğunu görüyorlardı. Ama tabii ki onlar da Pelin'in sorusunun cevabını merak ediyorlardı. Adamın sözlerini tekrar tekrar düşündüler.Ayla bağırdı:
-Buldum boom ve tiktak dedi yani saat ve bommba istiyor! Bu sözler kızlara mantıklı gelmişti. Saat bulmaları çok kolaydı ama bomba çok zordu. Yine de aradılar saat 11:59 idi ve bomba bulamamışlardı . Dört kız birbirlerinin ellerini tuttular ve dua etmeye başladılar çünkü yapacak başka bir şey yoktu. Ve saat on iki oldu. Ses duyuldu :
-Aferin prensesler en azından birinizin aklı çalışıyor . Sast ve bomba doğruydu ama ben bomba göremiyorum. Acaba hanginiz ilk tahtalı köye gidecek. Bugün ilk kez korkan kişi kimdi Pelin bay bay oradan mektup yollarsın. Dedi ve ardındn Pelin yere yığıldı nabzı atmıyordu kalp masajı yapılar ama işe yaramadı hepsi ağlamaya başladı. Pelin 'in ailesine ne diyeceklerdi. Ardından Pelin'in telefonu çaldı. Annesi arıyordu. Ayla açtı.
P.A: Alo kızım ?
A: Merhaba Şükran teyzecim?
P.A: Pelin nerde kızım?!?
A: Banyoda Şükran teyzecim.
P.A : Peki kızım hoşçakalın.
A: Hoşçakalın. Telefonukapattı. Ucuz atlattık ne yapacağız şimdi kızı gömelim bence.
G: Ben çok korkarım.
I: Tamam kızlar gömelim.
Ses tekrar duyuldu:
- Yalan ha yakışıyor mu size aa!
I: Ne yapsaydık itin biri öldürdü mü deseydik!!!
Filmi tekrar düşündüler sonra gözlüklü olan ölmüştü nasıldı ama? Hah ölüyü gömerken. O anı hatırlamaları Güneş'e bakmalarına sebep oldu çünkü tek gözlüklü oydu. Kızlar gömmeye giderken Güneş evde kaldı. Adam konuştu ama sadece Güneş duydu :
- Tatlım kendini akıllı sanma hepinizi öldürücem sadece biriniz yaşıyacak o da ...
Adamın sesi birden kesildi. Bunun nedeni Irmak'ın ve Ayla'nın geri gelmiş olmasıydı. Güneş çoktan ölmüştü duyduğu son ses kimin yaşyacağıydı. Kızlar Güneş'in de öldüğünü görünce onu da gömmeye karar verdiler. Sonra ayak sesleri duyuldu biri aşağıya iniyordu. Bu kişinin ayakları görünmeye başlamıştı ve aşağıya inen kişi görünmüştü büyük bir cübbe giyiyordu başı öne eğikti. Ve cübbeyi çıkardı kafasını kaldırdı bu bir insan değildi aslında ama insan gibi görünüyordu. Kızlara yaklaştı elinde nir vıçak vardı bıçağı gören kızlar kaçmaya başladı. Temizlik dolabına saklanmışlardı. Arka taraftaki cama ulaşıp ordan kaçmaya çalıştılar ama Irmak sıkışmıştı kolunu kurtaramıyordu ve ayak sesleri yaklaşıyordu Irmak gitmesini söylüyordu ama Ayla gitmiyordu. Ayak sesleri iyice yaklaştı ve dolabın kapağı açıldı açılı açılaz ise robot bıçağı Irmak'a saplamış ve kısa devre yapmıştı kısa devre yapınca yanmaya başlayan robot odayı da dakikalar içinde kül etmişti Ayla bu olayı karşıdan ağlayarak seyrediyordu. O eve artık gidemezdi arabasına koştu ama araba yerinde yoktu . Telefonu da yoktu buradan nasıl kurtulacaktı. Düşünürken omzuna bir el dokundu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pijama Partisi
Gizem / GerilimBir ev , masum bir pijama partisi için bir araya gelmiş arkadaşlar ama parti cehenneme dönüşebilir. Yaz tatili planları booom suya düştü!!