اروح فين...اروح فين!!
انا عرفت هروح فين ،، قفلت الtv وقومت خرجت وقفلت الباب وخدت تاكسي وطلبت منه يوديني أقرب night club.
بعد ربع ساعة وصلنا المكان نزلت من التاكسي ووقفت ابص عليه شكله باين عليه حلو بس خفت اوي من شكل البادي جاردز الي واقفين عليه من برا... طبعا دي مش اول مرة اروح night club بس اول مرة اروحه لوحدي دايما زين كان بيبقي معايا فبحس بالأمان لكن اكيد دلوقتي هتعرض للمضيقات من كل شاب يوووه انا هدخل بقي وخلاص.دخلت ،، اغاني شغالة بصوت عالي وناس كتير بترقص وناس بتبوس وناس بتسكر وزي ما توقعت كان في ولاد كتير بتبصلي بصات سافلة لاء انا خايفة انا هروح.. جيت ألف وامشي لاقيت حد مسك دراعي.
هي: لانااااا عمالة أنادي عليكي.
انا: sorry مسمعتكيش مين انتي؟
هي: مش معقول مش فكراني!! انا ستيفاني صاحبتك ايام الثانوية.
انا:OMFG ستيييييف كنتي فين يابنتي؟ *قولت وانا بحضنها*
ستيف: انتي الي فينك اختفيتي بعد ما تخرجتي من الثانوية... بصي مش وقته الكلام ده دلوقتي ده عايزلوا قاعدة تعالي اعرفك علي صحابي وفي ناس من شلتنا زمان برده موجودين.
شدتني من أيدي وأول ماقربنا لاقيت واحد بشبه عليه من شلتنا.
انا: ستيف هو ده نايل؟
ستيف:yeah baby.
وأول ماوصلنا ستيف قالت " surprissssse" نايل قام وقال "مش معقول لانا ظهرت أخيرا... ايه يابنتي فينك وحشتينا"
انا: ههههههه وانتوا كمان اخباركوا ايه؟"
نايل: زي ما انتي شايفة صايعين علي طول xD
انا: اه منا واخدة بالي xD
ستيف: بطل رغي بقي يانايل خليني أعرفها علي بقيت صحابنا... لانا اعرفك دي ناتالي وده دايفد وده لويس بنقوله لوي وده هاري الصايع الأكبر للشلة xD ... جماعة دي لانا.
انا: hay everyone nice to meet ya *قولت وانا ببتسم*
هما رحبوا بيا والوحيد الي مد أيده عشان يسلم عليا هاري استغربت اوي فمديت أيدي أسلم عليه راح ماسك أيدي وقام باسها وقال "nice to meet u too sexy girl" انا ابتسمت وشلت أيدي وستيف خاديتني وقعدتني جنبها.
انا: ستيف هو صحيح مفيش أخبار عن بقيت شلتنا ،، يعني ليام و اشلي و جون متعرفيش هما فين؟
ستيف: ليام ياستي بيرقص هناك أهو مع اشلي *شاورتلي عليهم* واشلي بقت الgf بتاعت ليام.
انا: ايه ده really انا برده كنت حاسة من زمان انهم بيحبوا بعض... طب وجون؟
ستيف: جون اختفي زيه زيك كدة منعرفش عنه حاجة.
ليام: ايه ياستيف مش هتعرفينا علي القمر الي جنبك دي.
أنت تقرأ
Don't Let Me Go
Fanficأحبه ولكني لم أعترف له حتي ولا أعلم إن كان يكن لي بعض المشاعر أم لا. كما يقول الناس 'الحب يكمل حياه الإنسان' ولكن في حالتي فهو ينقص من حياتي. هل الماضي وحب الطفولة سوف يسمح لنا بالذهاب بعيدا في المستقبل!! أم سنظل مع بعضنا للأبد!! Cast Lana : Demi L...