Este o dimineata obisnuita razele calde ale soarelui ma trezesc din lumea viselor.Ma uit la ceas si vad ca este ora 7:30 .Ma duc spre baie si fac un dus.Apoi ma duc spre sifonier si imi caut vro 5 minute haine.Pana la urma ma decid sa ma imbrac cu o pereche de. Blugi negri un tricou alb cu o cruce mare si neagra si ma incalt intr-o pereche de tenesi negri cu tinte.Iar stau vro inca 5minute in oglinda sa imi aranjez parul meu roscat spre portocaliu apoi cobor sa iau micul dejun. Ajung La bucatatie si nu era nimeni decat un bilet pe masa pe care scria :
Mesajul:
Zeppy eu cu tatal tau ne intoarcem maine dimineata, am plecat intr-o delegatie.Va veni dupa scoala vecina de la trei sa va faca mancare.Sa aveti grija de voi va pup.
Mda asta ne mai trebuia sa vina doamna nebuna de la trei si sa ne faca morala de ce am lasat aia acolo de ce nu am facut curat si bla,bla,bla...Dupa 2 minute apare Jake in fata usi cu un prosop in jurul taliei si ciufulinduse usor cu mana prin par.
-Somnorosule.ma duc langa si il sarut pe obraz.
-Neaţa maimuto.raspunde el cu un glas moale.
-Mama si tata iar au plecat intr-o delegatie si se vor intoarce dimineata.
-Super vom face un pary.striga el in gura mare.
-Avem o mica problema.... mama ia spus doamnei nebune de la 3 sa ne verifice si sa ne faca mancare.raspund eu cu jumatate de gura.
-Nu-i bai o drogam si o inchidem in dulap.raspunde el razand.
-Sa sti ca la asta nu m-am gandit. Si incepem doi sa radem.
Timpul trece repede Jake sa sus sa se inbrace iar eu infulec din ultimele cereale ramase.
-Maimuto ai mancat toate cerealele aud o voce si ma intorc si il vad pe Jake facand botic de catelus ploat.
-Lasa ca ma revansez aum haide se mergem cred ca Katerina ne asteapta de mul jos.
Coboram scarile si ne urcam in masina.. in 5 minute am ajuns la scoala pentru ca la cum conduce Jake cred ca vom muri din cauza lui :))). Am ajuns la ore fiecare neam dus in clasa lor.Orele au trecut repede iar noi am anuntat toata scoala de petrecerea noastra. La ora 4:30 am ajuns acasa pentru ca am facut niste cumparaturi pentru petrecere.Am ajuns acasa si eu cu Jake neam trantit pe canapeaua din living si am inceput sa ne uitam la desene...parca eram copi mici :))).
-Zeppy dam telecomanda vreau sa ma uit la meci.spune Jake aruncand cu perna in mine.
-Nu-mi pasa de meciul tau.raspund scurt si incep sa il bat cu perna. Si cam asa sa inceput o bataie cu perne.
Cum timpul trece repede era deja ora 7:00.Eu cu Jake am aranjat bauturile iar Katerina facea decorul...de parca ar fi inportant dar mna...
La ora 8:30 casa era plina de oameni iat baba nebuna de la trei. Era drogata si bagata in dulap :))).la ora 9:00 venise si prietenul cel mai bun a lui Jake. Pe nume Derek..ochi albastri parul brunet ,si avea si un aparat dentar dar din potriva ii darea un aer de baiat rau. Dupa ce sa incins admosfera la-am luat pe Derek in camera mea am incuiat usa si am inceput sa il sarut senzual pe buze ,el mia raspuns imediat si a doua zi neam trezit la 4dimineata si deja eram oficial in preuna ma ajutat sa fac curatenie in casa si apoi a plecat.-Ooo Zeppy ce sa intamplat peste noapte? Intreaba Jake foarte curos.
-Pai oficial eu si cu Derek suntem inpreuna. Spun eu cu un zambet pervers.
Cand derec a vrut sa spuna ceva. Se aude batai in usa ne uitam pe vizor si era mama cu tata...
-Jake ce ne facem? Baba nebuna inca e in dulap.
-Pai deschide si dui in bucatarie eu o duc pe baba nebuna acasa .
-Bun deci asa facem.
Cat timp eu ii duceam pe parinti in bucatarie Jake a si fugit cu baba nebuna pe usa. Dupa 2 minute a venit si Jake. Am mers in living pentru va ne-a chemat mama si tata.
-Da ce este asa urgent?raspund eu cu Jake deodata.
-Trebuie sa va spumem ceva.raspund ei foarte seriosi.
-Pai hai spunetine.raspund eu calma.
-Maine....
---------------------------------------------------------------------------
Descriere:Jake
Parul brunet, ochii verzi,si un abdomen perfect si are 17 ani.
Zeppy
Parul roscat,ochi caprui,si este rebela si are 16 ani.
Sper ca va placut aceasta poveste. Maine voi posta al doilea capitol din Noi doi impotriva lumii. In poza este Zeppy.
Va pup.
CITEȘTI
Noi doi impotriva lumii
Teen FictionZeppy este o fata de bani gata dar si putin rebela .Are un frate pe nume Jake care este mai mare de cat ea cu 1an.Dupa catva timp totul ia o intorsatura groaznica pentru ea si fratele ei.Dar va las pe voi sa descoperiti ce se va intampla in continua...