Dupa ce am ne-am aranjat se facuse deja seara ,toti dormeau asa ca eu m-am dus la bucatarie ca sa imi iau un pahar cu apa dar surpriza mai era cinvaa si acel cineva era chiar.....Ryan?
-Ce cauti tu aici?Si cum ai intrat aici ma rog?
-DOAR atata iti spun: Vei fi a mea Zepy.
Si dupa aceste vorbe a sarit pe geam, nu era cine stie ce inaltime dar na .Dupa ce mi-am luat paharul cu apa m-am dus in camera si am iesit putin pe terasa. Ma tot gandeam la usa aceea,acel gand parca tot nu imi dadea pace.
********************
Era dimineata, razele soarelui ma trezesc dinou. Observasem ca langa mine nu mai era Kevin.Ma decid sa merg si sa fac un dus, apoi ma imbrac cu niste pantaloni de blugi negri si un tricou pe care scria I am Got si plec spre bucatarie unde il va pe chevin pregatind micul dejun.
-Neaţa pitic.spune Kevin si vine si ma saruta pe frunte.
-Neaţa gorilo.
-Dute si trezestei si pe ceilalti.
-Ok..
Ajung la camerei lui Kim si ii spun sa vina la masa asa fac pe la fiecare dar ca sa vezi cand ajung in camera lui Brown il vad doar in boxeri.
-Scuze, spun eu jenata.Haide la masa.spun si plec repede.
Dupa ce am luat toti micul-dejun,m-am dus in camera mea si am luat cu un caiet incepand sa desenez.In ultimul timp desenam cam mult dar mereu tema era pădurea ,incepusem sa devin cam atrasa de padure dar nu prea bagam de seama.
-Zepy ce faci astazi?
-Pai cred ca voi merge....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------
Pam
Pam
Pam
Imi pare rau ca am inceput put sa scriu capitole cam scurte dar chiar nu mai am idei ...A da si am facut o carte in care voi face orice coperti.
Va pup
Ps: la media este desenul.
CITEȘTI
Noi doi impotriva lumii
Teen FictionZeppy este o fata de bani gata dar si putin rebela .Are un frate pe nume Jake care este mai mare de cat ea cu 1an.Dupa catva timp totul ia o intorsatura groaznica pentru ea si fratele ei.Dar va las pe voi sa descoperiti ce se va intampla in continua...