-Nu mai spune nimic te rog...poate am sentimente pentru tine dar nu putem sa fim decat doar prieteni atat...dupa ce spun asta alerg spre cabana si ca sa vezi ce pot vedea ochi mei era.......Kevin?
-Zeppy eu.....si nu mai apuca sa spuna nimic pentru ca ii sar repede in brate ...
El ma indeparteaza si imi spune:
- Zeppy...eu vreau sa ne despărțim. ..asa este cel mai bine...
-Ce ?..spun eu printre lacrimi...
- Scuze..spune si apoi pleacă. ..
Intru repede in cabana , incui usa apoi ma duc in baie ,dau drumul la apa fierbinte si ma pun in fund ..corpul meu rra rosu de la apa fierbinte dar nu-mi pasa ...Dintr-o data zaresc o lama ..o iau sii incep sa ma tai pe maini...
Perspectiva lui Kim
- BA fraților eu nu am mai vazut-o pe Zeppy de 2 zile spune Kim
- NIci eu spune Derek
Mergem spre cabana ei..incercam sa deschidem usa dar era incuiata.. deja incepuse sa imi fie frica ..Kevin sparge usa si noi intram repede merg in baie unde se auzea apa de la dus ...-Ajutorrrrr strig eu in gura mare
In 2 secunde vin toti ...au ridicat-o de jos era plina de sange ...au urcat-o i masina si au pornit cu ea catre spital ...am dus-o la urgenta de acolo au preluato doctori...
Noi stateam pe holurile spitalului ..nu stiam ce sa facem..Dintr-o data vine doctorul...
- Paacienta este in stare foarte grava taieturile iau ajuns aproape pana la os si a pierdut foarte mult sange .. nu putem spune ca va putea trai...
Dupa spusele doctorului toti eram praf..
Perspectiva lui Kevi
Doar din cauza mea sa intamplat asta..sunt un mare prost acum va muri doar din vina mea ...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HEII STIU NU AM MAI POSTAT DE MULT DAR NU AM MAI AVUT TIMP...
PROMIT CA VOI MAI POSTA..VA PUP ❤
CITEȘTI
Noi doi impotriva lumii
Teen FictionZeppy este o fata de bani gata dar si putin rebela .Are un frate pe nume Jake care este mai mare de cat ea cu 1an.Dupa catva timp totul ia o intorsatura groaznica pentru ea si fratele ei.Dar va las pe voi sa descoperiti ce se va intampla in continua...